Gå til innhold

Desember-damer:) Lyst på svar fra ALLE;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags kjønn jeg får denne gangen:)?

Symptomer:

' har ikke lyst på godteri

' hjerteslag ligger på 136

' fikk mage tidlig

' håret er som før på armer, ben og hode

' Humørsvingninger

' tidlig bekkenløsning.. Sånn jeg fant ut at jeg var gravid

' kvalm fra uke 7 til 14-15

' Tåler ikke ha noe annet enn mat i munnen for da brekker jeg meg...

' Sexlyst hva er det?

' Ikke lagt på meg noe

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da begynner "alle" med meg hihi..

Jeg tror faktisk ikke sånne ting alltid stemmer - det er så forskjellig fra person til person og folk har ulike syn på hvilke symptomer som er gutt-/jente-tegn.

Men hvis jeg skal tippe: gutt..

Skrevet

Hi hi Klem C, det er jammen sommerstemmning her for tiden :o)

Mine symptomer:

saltsyk

sulten

lagt på meg 4 kg tipper jeg, gikk først ned 3

endel mage

mister hår!

hjertefrekvens vet jeg ikke

trøtt trøtt trøtt

kvalm fra uke 6-13

Intuisjonen sa gutt

Blitt spådd gutt ;o)

Jeg tror jeg bærer på en liten gutt, fikk jente første gang.

Jeg aner ikke hva du bærer på, synes alt er normalt både den ene eller andre veien :o)

Må fortsatt vente til 31 juli med UL. Drømte at jeg var på UL i natt. Da ble det sagt jente, fikk ikke med bilder, og sjekket fosteret dårlig - begynner jeg å grue meg til UL eller. Redd for at det ikke skal bli så bra som det var i første svangerskap tror jeg, for det var kjempebra.

Lykke til :o)

Skrevet

Her er mine symptomer...

ikke godtri lyst

hjerteslaget ligger på ca 150-160

fikk mage fort (andre gangs fødene)

spyr stortsett en gang om dagen. (19+2)

ingen forandring med har på bein og armer

vanlig humør

vondt i hoftene

tåler ikke mye mat... før jeg blir kvalm eller spyr.

lakt på meg ca 4 kg nå gikk ned først 4.

Jeg får gutt...

Skrevet

Hmm... jeg tipper du får jente :-) Egentlig bare fordi alle jeg vet om som har vært dårlige deler eller hele svangerskapet har fått jente, dessuten har jeg lest et sted at det er vanligere å være dårlig dersom man bærer på en jente eller flerlinger... så kanskje det er flere der? :-) Vel, er jo nok av eksempler på de som har vært friske som fisker og også fått jenter - så dette er jo bare gjetting :-) Er 136 høy frekvens forresten? Hvis ja, forsterker vel det mistanken om jente... :-)

Selv føler jeg at jeg venter en gutt, men har ikke peiling... har vært frisk og rask hele tiden, litt trøtt en periode bare! God appetitt - for alt egentlig, men spesielt snacks for tiden :-) Har lagt på meg ca 5 kg tror jeg - er 16+3 idag... la egentlig på meg de kiloene ganske tidlig... har ikke hørt hjerteslag ennå og skal på ul i slutten av mnd, men vil ikke vite kjønnet da...

Skrevet

Hei Minni!!

Dine symptomer er nærmest identiske med mine, og jeg skal ha jente... Men det kan jo hende det er gutt for deg denne gangen. Jeg var skråsikker på gutt helt til jordmor kunne bekrefte det motsatte.

Skrevet

Tror det blir gutt. Selv var jeg ikke kvalm i det hele tatt verken forrige gang eller nå - kan godt være mange måneder på veg uten å vite at jeg er gravid. Har ikke lagt vesentlig på meg - humørsvingninger forrige gang, men nesten ikke noe nå. Mister vel litt hår, ja. Neglene vokser, men det gjør ikke magen, selv om jeg er i rundt uke 17-18 (termin 15.des.). Forrige gang ble det jente, og det tror jeg nå og.

Skrevet

Jeg tipper gutt!:)

Skrevet

KlemC - hmmm i grunn har du litt som bikker hver veg.

Men eg tipper på jente... enda i allefall. Kanskje symptomene dine forandrer seg med tiden.

• 4 uker senere...
Skrevet

mange svar til nå... jeg dytter litt jeg....

Må jo bare si at jeg er fortsatt kvalmom morgenen... i uke 20;/

Skrevet

Høres ut som mutt forrige svangerskap, og jeg fikk jente...

Helt annerledes med meg nå, og det blir gutt.

Altså, jeg tipper jente=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...