Gå til innhold

Sexlysten, hvor er det blitt av den??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Har mistet sexlysten helt... er det noen av dere som har det slik også?? men derimot saftis..namnam:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har også det sånn. Blir det som i forrige svangerskap kommer den til de grader tilbake mot slutten :0)

Skrevet

Lurer også på hvor den har blitt av...*leter*

Men har blitt skikkelig sugen på hjemmelaget lasagne...namnam...*sikler* ehehe...Kan godt ha det hver eneste dag jeg...Gleder meg nesten til å stå opp i morgen for da blir det rester til frokost...

=oD

Gjest Lenchen
Skrevet

Sex-lysten ja, hmmm... Borte vekk!

Skrevet

Ja, lurer også på hvor den har blitt av. Stakkars sambo sier jeg. Det nytter ikke dette her, jeg har så dårlig samvittighet for min manglende lyst om dagen altså. Men han sier han forstår da, men det føles nesten som at "nå har jeg fått det jeg trenger, så nå er du ikke så interessant lenger" Men det er jo ikke sånn! Jeg vil ha sexlysten tilbake!!!

Skrevet

nei den har eg ikkje sett noko til dei siste vekene.. til mannen min sin store fortvilelse.. Blir alltid slik eg. kanskje den dukker opp i april-08 eingong

Skrevet

Dere kan få låne litt av min.... Har større lyst en mannen så her er det tvert om med oss... Er 7 uker i dag :) Heldigvis finnes det hjelpemidler for en dame i nød...

Skrevet

er nok her den;)

ungene er borte i helga også,

så da er det bare og sexe i vei-

både i skog og hei:)

Skrevet

Her er den! Hehe.. drømmer om sex også O.o. ..men siden jeg ikke er så langt på vei 'tør' jeg ikke *kremt* hompe for mye.

Skrevet

JA! Jeg har ellers gankse så stor appetitt på sex, mens nå orker jeg ikke tanken på sex i det heletatt... så kjenner godt at jeg er gravid ja.

Men det kommer seg nok om en stund tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...