Monica *rosa og blå* Skrevet 7. juli 2007 #1 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja det er vel noen som sier at skal du ha Audi så holder det ikke med en bil, heller ikke med to.. skal du ha audi må du gå for tre biler, for da har du en liten sjanse for at du skal klare deg... Nå sitter jeg her uten bil, og jeg er avhenging av bil for å komme meg på jobb.. den ene bilen har stått i 1 1/2 mnd pga av ventetid på verkstedet og når den først kom inn stakk alle mekanikerne av og bilen har nå stått der i to uker!! uten at det er blitt gjort noe! Nå i helga dro sambo for å fikse den andre, skrangla litt fra eksosanlegget så regnet med det var noe som var litt løst.. meeeen så enkelt var det ikke, katalysatoren var gåen, og en ny en kostet 5800!!!! (på merkeverksted) sambo dro på biltema og der var det 800 for en, men den måtte tilpasses litt og sveises her og der.. så jeg er alene uten bil hele helga, og begynner å miste trua på at jeg har noe bil til mandag!! Vi lærer heller aldri! Er man audi frelst så flyger penga ut vinduet.. regninga på den på verkstedet blir vel på over 10.000!! det var de skattepengene... blæ..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9784083-april-biltr%C3%B8bbel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå