Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Har lyst til å kalle lillegutten opp etter sin tipoldefar som het Edvard. Men vil ha et fornavn som er norrønt. Er det noen som har noen gode forslag?
prysseluskan Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Odin Edvard Olsen høres ut som en bra kar : ) Bjørn Edvard Tord Edvard Tor Edvard Heine Edvard (...om det ikke er tysk?)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Ask Edvard Haakon Edvard Hein Edvard Ole Edvard
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Odin syns jeg også er fint, men storesøster heter Odine, så det blir for likt. John Edvard passet fint. Fornavnet og mellomnavnet trenger ikke å passe så bra. Vi blir mest å bruke fornavnet, men har så lyst å bruke mellomnavnet til å kalle opp. Det har vi gjort med de to første. Tusen takk for mange flotte navneforslag - nå må jeg prate med samboer:)
prøvekluten+3små Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 aner ikke om edt er norrøne navn,men disse ville passa syns jeg odin birk ask
Vannmann35 Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 John Edvard var fint :-) Andre forslag (ikke bare norrøne): Arild Edvard Helge Edvard Håkon Edvard Gard Edvard Leiv Edvard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå