Monica *rosa og blå* Skrevet 7. juli 2007 #1 Del Skrevet 7. juli 2007 Off jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, jenta elsker bleia si og trives alt for godt med den.. prøver å lokke med store jente saken, lure henne med å si at vi må lære å gå uten bleie til ferien siden de ikke har bleier der (funka visst for ett vennepar av sambo) og gud vet hva.. men jenta elsker bleia og veldig fornøyd med å kunne gjøre fra seg hvor som helst uten å si fra.. Hun har jo bæsja et par ganger i potta og blitt livredd.. for en uke siden tissa hun i potta og var helt fra seg!! Roste henne opp i skyene for hvor flink hun hadde vært, men ingenting hjelper... Hun har dosete også, men det var ikke populært det heller... Hvordan skal jeg gå frem, og hvordan skal jeg gjøre dette? Når jeg først skal la henne gå uten bleie blir det jo feil å ta på bleia så snart vi skal på butikken.. men hun sier jo ikke fra heller så jeg tørr jo ikke ta den helt ut enda!! Trenger sårt noen tips her.. håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise Skrevet 12. juli 2007 #2 Del Skrevet 12. juli 2007 Hun er vel ikke klar enda. Gutten min ville overhode ikke prøve potte eller do, så vi tok en pause. En kveld litt senere sa jeg at i morgen slutter vi med bleie, han var enig (!), og det gikk kjempebra dagen etter. Han var vel 2 år og 10 mnd da. Ta en pause og prøv igjen ! Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 12. juli 2007 #3 Del Skrevet 12. juli 2007 Same shit (ahem) her også. Vi venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juli 2007 Ja vi venter vi også.. jeg som trodde at alle her inne hadde slutta med bleie.. hehe Snakka med mamma også om tips, å hun synes enda hun var lita så er likegreit å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 28. juli 2007 #5 Del Skrevet 28. juli 2007 Som regel tar barna selv initiativ når de er klare... La potta stå fremme, la henne sitte på den med buksa på så hun blir venn med den igjen, og la henne selv ta initiativet. Snakk med henne når hun har bæsja i bleia så hun begynner å bli klar over sine egne kroppsfunksjoner, og etterhvert vil det løsne av seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå