Anette og Miss Sofie Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 er ute i jungelen å leter og kikker jeg åsså . åsså fant jeg plutselig en vogn fra dbs samme som sykkel merket og den så egentlig ganske kul ut! sånn på bilde allefall.. men det sto ikke så mye om den så, er det noen som vet noe??
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg har kjøpt den! Classic modellen i rødt ogsvart m stelleveske. Den er kjempetøff dynes jeg, og far liker de nogså. Bagen er meget lett, passer bra for oss som bor i annen etasje uten heis:-) Den virker veldig solid og snerten!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Vurderte den jeg også.. 4-hjulingen virket bra men 3-hjulingen virket skikkelig vinglete!! Så droppet det da jeg vil ha med 3-hjul. Ellers var den veldig kul syns jeg...
Moder'n-2 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 DBS-en var en av de to vognene vi vurderte. (Vi vurderte 3-hjulingen.) Den er veldig ny, og vi var redde for at den kanskje hadde noen barnesykdommer. Noe av det vi syns var veldig kult var at man både kunne låse forhjulet fra styret og hadde håndbrems (hvis jeg ikke tar feil?). Problemet var at låsing av forhjulet hang seg litt opp på vognen i butikken, slik at vi følte det var for usikkert å kjøpe vogna. Vi er begge relativt høye, slik at det var enten DBS-en eller Emmaljunga Cangaroo for vår del, og vi endte opp med Cangaroo-en. Terminen er først om to måneder, så jeg kan ikke uttale meg om hvor bra vognen er i bruk, men jeg tror dette var et godt valg.
Lejonet Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 hva koster denne vogna. synes og den ser skikkelig tøff ut.
nemifi Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg betalte 6000,- kr for den på Babyshop m 10% rabatt. Regntrekk +myggnett kommer i tillegg, samt stellevesken, så da er det vel 7500 kr totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå