Gå til innhold

Slapp visst ikke unna...


Ninemi

Anbefalte innlegg

Idag kom kvalmen hos meg også. Var på butikken da jeg blei skikkelig uvel (av fiskelukt) og måtte forte meg hjem. Det var en befrielse å spy!

:-) Hadde liksom et håp om at jeg skulle slippe unna, men neida... Jaja, ikke noe å gjøre med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også på butikken i morges, jeg var så dårlig av ALT! Klarte bare å plukke med meg noen druer og noe kjekks før jeg løp ut til bilen.

Erfarte at det IKKE er bar å handle på tom mage om man er gravid nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Uff, stakkars deg... Heldigvis er det forbigående. Jeg har min første kvalme-frie dag i dag, så jeg føler med deg :( Uff, ikke noe godt det der, men det gir seg heldigvis om ikke så altfor lenge igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får inderlig håpe det går over. Min mor var kvalm og kastet opp hvert eneste måltid fra hun var 10 uker og frem til fødselen. Hun holdt ikke nede et eneste måltid hele svangerskapet. Vil ABSOLUTT ikke ha det sånn. Hun måtte jo få næring på sykehuset hele tiden. Men det betyr jo ikke at jeg får det slik. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja. også kommer det så plutselig. Værste er når magen er tom. Alle lukter er så markerte og strenge. Lukter som man vanligvis ikke reagerer på.Men så har jeg ikke lyst på så mye heller. Ritz kjeks og druer er bra for meg. Og saftis....men jeg kan jo ikke bare leve på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...