Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veier jo mer nå, enn jeg gjorde under graviditeten, trodde en gikk ned lettere når man ammet, h*n er snart ett år, og jeg ammer ennå. Spiser ikke mye godteri og sånn, men er så sulten som en hest!! Hvordan blir det når jeg slutter å amme da!!!? Noen som har noen trøstetips å komme med??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9783909-uff-s%C3%A5-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan trøste deg med at jeg har det omtrent likedan!

Jeg har ikke motivasjonen heller, til sundt kosthold og ihvertfall ikke trim!

Hvor i alle dager skal jeg få energien og motivasjonen fra da?

Eser ut jeg...........................

Å... jeg skulle visst trøste deg jeg, men... sorry :)

Hei :)

Hvor lenge siden er det du fødte da? Energien kommer tilbake etterhvert.

Jeg gikk ned alle kiloene etter fødsel på to uker (gikk opp 12kg) og var strålende fornøyd med det. MEN legger på meg av å gå hjemme jeg da... har jo bra matlyst og lyst på noe hele tiden.

Det beste for meg er å ha noe å finne på hver dag, komme meg ut og ikke bare sitte foran kjøleskapet ;)

Prøver trene 2 gange i uka og gå tur nesten hver dag. Trenger ikke være lange turen, men jeg lover deg at hvis du klarer komme deg ut og gå i 15-30 min, så får du mer energi etterpå!

Vet det er lettere i teorien, men jeg må bare ta meg selv i nakken og skjerpe meg på hva jeg dytter i munnen. Bare du selv som kan gjøre en forandring vet du ;)

jeg gikk ikke ned ett gram under amming... Prøvde det jeg kunne å gå ned i vekt, gikk ikke ned noe(kun de første 2 mnd etter fødsel da jeg var syk, stagnerte på 86). så gikk jeg lei av å prøve å slanke meg uten å merke forskjell, så ga opp og gikk opp til 90.... og der har jeg vært noen mnd nå, til tross for normalt kosthold og mye trening. Nå er jeg ferdig å amme og har begynt på reductil. Skal trene som før og prøve å kutte ned på karbohydrater, så får se om det hjelper. Er ikke så lett å slanke seg bevist når man ammer heller, for kan fort bli veldig slapp av det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...