Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Er det "bare" dyr der, andre ting man kan finne på? Har ikke vært i så mange dyreparker selv, men der vi var sist, var det gørrkjedelig, både for voksne og barn... (Den var ikke særlig stor, altså)
Katja Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Alle aldersgrupper, egentlig. VI har vært i parken siden juniro var bitteliten,kunne tilbringe en hel dag i Barnas Seter, bare for å se og kose med dyrene. Nå er junior 8 år, og dyreparken er stadig like populær. Sabeltann, tømmerrenna, dyrene, Kardemomme By, Gompeland (lekelande), lekegravemaskinene, det lille toget osv....han syns alt er topp han. Når han var mindre syns han ikke det var stas med de dyrene som var langt unna, og som han ikke kunne kose med. Nå som han har blitt større, syns han det er moro med giraffer, ulver o.l. Tigrene syns han er kjedelig, for de ligger ofte så langt unna også brøler de ikke høyt, slik som han gjerne hadde sett at de gjorde =)
Stary Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 ALLE !!!! Det er alt mulig der. Jeg har hatt årskort hvert år siden jeg var to !!! Er 26 i år:) Går der enda.
Odine! Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Lenge siden jeg har vært der, men tror den er gøy fra 2 år og oppover. Det er jo ikke bare dyrepark, men også fritidspark med tømmerrenne, gullgraving og Kardemommeby, og sikkert mye mer. Det er visst også et show som heter Kristian And fra Herlig Land som jeg har hørt mye bra om. Kanskje det står mer på hjemmesidene?
Trulte76 Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 jeg var der da eldste var 3 årog minste 6 mnd ..ho misnte hadde så klart ikke så mye utbyte av det da Men ho eldste hadde det veldig kjekt Så likte ho veldig godt kardemommeby showet de hadde Kapteinsabeltann fikk vi ikke med oss siden det hadde avslutta uka før..litt uflask der men.. men fikk være med på en båt da..ikke kaptein sabeltann sin men den andre..husker ikke navnet..så skøyt de med kanoner mot kapteinsqabeltann sin båt da..var kjempesvære greier ja Så fra 3 år har de iallefall utbytte av det
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Takk, da får vi nok en fin tur når vi skal dit:) Prøvde å gå inn på nettsidene, men maskina eller den søkemotoren eller hva hunden det heter, var så treig at jeg gadd ikke vente:) Prøver igjen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå