Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en "sliter" som fikk nr 1 i desember 2006. Da hadde vi brukt 2,5 år. Koser meg masse med vår etterlengtede snuppe :-) Er veldig spent på hvor lang tid det vil ta denne gangen. Ideelt sett ville jeg vel ha ventet litt, men føler at vi ikke har noen tid å miste...

Skrevet

Hei og velkommen tilbake!

Gjorde dere noe spesielt da det først klaffet etter 2,5 år?

Skrevet

Heisann!

Velkommenhit. Håper dere slipper å bruke like langt tid på nummer 2!!! Klarte dere det på egenhand eller vardet gjennom medisiner eller assistert befruktning? Selv har jeg snart prøvd i 2,5 år på nr 1og har hatt 3 spontan aborter samt noen kjemiske. Vi skulle få ivf behandling men har valgt å prøve videre selv en liten stund til. Vi er i systemet så trenger bare å ringe hvis vi vil igang :-)

Skrevet

Jeg slet pga PCO og laaaange sykluser. Da vi hadde prøvd i 1,5 år uten å lykkes, begynte vi utredning. Tok 2 pergokurer uten at det skjedde noe. Vi ble satt opp til prøverørsbefruktning, og da vi hadde nådd det punktet var vi så nedkjørt og lei av vi bare "ga blaffen" og ventet på prøverør.Det siste jeg gjorde i tillegg til å "kapitulere", var å ta rtg av egglederne. I følge min gyn er det mange som blir gravide rett etter en slik undersøkelse av en eller annen grunn (de "blåser" jo ut egglederne på en måte så..hm).

Ble gravid første syklus etter undersøkelsen. Vi hadde jo MASSE sex selv om vi "ga opp" da, hehe, annenhver eller hver dag i 3 uker..Puh!

Håper vi blir gravide snart alle mann :-)

Skrevet

....så svaret ble altså at vi klarte det på egen hånd til slutt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...