Gå til innhold

Huff, jeg blir litt engstelig....:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 6+6, altså 7 fullgåtte uker i morgen, og i dag oppdaget jeg at jeg hadde litt brunlig utflod. Det var veldig lite, men likevel...er jo så mange tanker og bekymringer i denne perioden nå...jeg har en mistanke om at jeg kanksje også har fått en soppinfeksjon i underlivet....kan dette henge sammen tro? Kan brunfargen komme av en ev. infeksjon? Jeg skal på tidlig ultralyd på mandag, og har derfor ikke begynt med Canesten eller noe...vil liksom høre med legen først..

Huff, det blir en laaang søndag i morgen:-( Har noen av dere vært plaget av noe sånt som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har hatt det sånn. Litt kløe pluss brun spotting.

Har hatt det i noen uker, men har stoppet nå.

Er 12 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått kontstantert en infeksjon eller noe da? tenker jo ikke på at en ev. infeksjon er farlig for den lille spiren vår, men den brunfargen kan jo kanksje tyde på så mangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig vanlig med både sopp og små blødninger i begynnelsen av svangerskapet, både brunlige og litt mer friske.

Jeg har jo hatt smårblødninger som har gitt seg...og sopp, ja det får jeg så lett, så det har jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+2 og har blødd siden 6+0, og alt er bra så langt. Hvis du blør brunt vil en lege si at det er sannsynelig gammelt blod og er ingen ting å bekymre seg for. Hvis du blør rødt uten smerter, vil de si det samme om å ikke bekrymre seg, men får komme inn på UL for å sjekke at alt er bra.

 

Så prøv å ikke bekymre deg for mye, og husk å puste :-)

 

Lykke til i svangerskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord:-)

Det er så lett å tenke vonde tanker hele tiden, og særlig når man oppdager slikt. Det skal uansett blitt godt å komme på UL på mandag....blir jo litt rar av å gå å vente sånn:-)

 

Lykke til til deg også, Athina^! Og alle dere andre:-)

 

 

Forrsten; Beklager at jeg kom opp som anonym i stad, det var ikke meningen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...