Gå til innhold

Lima!!!

Lunas gutt f:11.06.07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er allerede blitt mamma til en vakker liten jente med sort hår. Hun kom med ekspressfart i går 07.07.07 og var ute kl 19.40! Jordmoren kalte det en styrtfødsel og det gikk veldig raskt. Jeg føler meg i fin form etter fødselen, men det ble en ny svangerskapsforgiftning denne gangen også (slik det ble med storesøster da hun kom). Derfor er jeg bare hjemme på permisjon og skal tilbake til sykehust i morgen. Takk for lykkeønskninger og gleder meg til å vise fram den nye verdensborgeren på neste treff.

Hei Lima,

Gratulerer så mye med den lille jenta. Hun kom på en spesiell dato! Den skal jo bringe ekstra lykke :-)

Hyggelig å høre at alt gikk så fort og at du er i fin form. Ser du er kommet hjem fort, dog enn bare på permisjon. Gleder meg til å høre fødselshistorien din, og til å se veslejenta på senere treff. Har du mulighet til å bli med i begynnelsen av august?

Klem fra

Gratulerer med godjenta Lima. Godt å høre fødselen var raskt overstått og at du slapp å gå på overtid. Ønsker dere en kos babysommer, tenker storesøster er stolt også:-)

Vi gleder oss til å treffe dere over sommeren!

Klem fra wonderboy og mammaen

ps: (ikke fått endret nicket i underskriften, da feltet er markert med grått og kan ikke endres under "endre profil" )

Annonse

Gratulerer så mye!

Jeg ser at jeg etterlyste deg dagen du fødte. Din jente har nå virkelig rukket å få en spesiell bursdagsdato!

Ser vi dere på treff 1. august?

Wonderboy i magen:

Du endrer profil under din side og brukerinformasjon.

Jeg slet med å finne ut av det selv!

Hei Lima!!

Gratulerer med prinsessen din som kom i rakettfart på den artige fødselsdagen 07.07.07!!

Tenker storesøster er både stolt og spent nå som lillesøster har kommet. Dere får kose dere alle sammen med det nye familimedlemmet.

Sees kanskje på treff i august.

STOR klem :-)

Takk for alle lykkeønskninger. Jeg svever rundt på rosa skyer og koser meg veldig med den lille jenta vår. Etter en lang ventetid var det utrolig fint da hun endelig kom. Vi synes også det var spesielt at av alle datoer så skulle hun komme 07.07.07. Da det skjedde tenkte jeg på deg Luna som ønsket deg 05.06.07.

Det ble både en kort fødsel og et kort sykehusopphold. Vi ble skrevet ut fra sykehuset i går, og har vært tilbake en tur i dag for veiing og en prøve for Føllings syndrom. (som alle nyfødte blir testet for etter 3 dager.) Hun hadde nesten ikke gått ned og alt ser veldig fint ut.

Glemte å fortelle at veslejenta veide 2973 gram og var 48 cm lang da hun kom til verden.

Vi blir med på neste treff 1. august, så sant ikke noe uforutsett dukker opp.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...