Leirha Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Jeg og min samboer har bestilt tur til eurodisney i september, da sønnen min fyller 10 år. Jeg er da en 15-16uker på vei. Er det skadelig for fosteret om jeg prøver noe i parken? Litt kjibt isåfall å ikke kunne ta noe. Noen som vet noe, eller har en mening her?
Labambie Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Hehehe! Legen min sa til meg at det jeg skulle unngå var trampoline og karuseller. Tror også det står på alle skilt i disse parkene (inkl. Tusenfryd) at du ikke skal kjøre om du er gravid.
OhMyGod!!! Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 hadde ikke utfordret skjebnen på den der jeg nei:) du får være hovedfotograf heller å sørge for å ta masse bilder av sønnen din i karusellene
Gjest Lenchen Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg ville nok tatt ting som ikke presser på magen og som ikke er helt "sinnsykt skumle" hvis du skjønner.. Jeg var på tusenfryd før jeg visste at jeg var gravid og jeg tok ALT!! Men hadde nok begrenset meg hadde jeg visst det da. Vet ikke hvordan Eurodisney er i forhold til DisneyWorld i Florida, men der er det mange morsomme ting som ikke er helt "hæla i taket". Tror nok du skal få det gøy allikevel
Leirha Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2007 Jda, tror nok at man kan ta endel ting, men di som det står at gravide må holde seg unna får jeg vell bare pent styre unna. det er tross alt en gave til 10åringen, og at han koser seg er jo det som e aller viktigst. Så gleder meg til en langhelg i parken jeg
januarbaby:-) høygravid Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror jeg hadde skippet karusellene..du får nok ikke lov heller når de ser at du er med barn i magen. Det er nok ik heldi. Du kan jo ta en slik med hester som går rundt og rundt, bare litt opp og ned :-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå