Gå til innhold

Maling og graviditet


gabi83 *med lillebebisen*

Anbefalte innlegg

Oioi mitt første innlegg her inne.. Etter 2 pos tester begynner jeg å håpe litt! Men så til spm mitt- vi driver og pusser opp og i den anledning er jeg utnevnt som "maler".. Hehe.. Noen som vet noe om oljemaling og råd ang det og graviditet??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lenchen

Jeg skal ikke påstå noe, men jeg mener å ha hørt at oljemaling kan være skadelig for fosteret. Vi pusser også opp, men samboeren maler mens jeg drar til Stavanger og besøker mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Lurt det da! Men det er jo andre ting å gjøre, som maskering og pussing og sånt, så jeg blir nok holdt i aktivitet av "byggherren", hehe.. Litt kjedelig er det jo, for jeg synes det er topp å male:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oljemaling skal du holde deg vekke fra.. vi og pusser opp.. får vente med å male til neste år. eller at samboeren tar det og jeg er borte en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sakt til min kjäre at all oljebasert maling for han ta og så kan jeg vere med på den vannbaserte med god utlufting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det finnes en maske (som er ganske dyr) på monter å få kjøpt. Men vi holder også på å bygge ut fikse hele huset. Har sett på en flott tapet som kan males når vi blir lei av den;)..Enten det, ellers så får mannen male

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal holde deg helt unna olje maling. men jeg har akkurat malt en hel leilighet og med jevne pauser så går det helt fint. Jeg er i uke 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsøke å grave ut noe jeg leste i Gravid bladet nr 2 eller 3 2007... Vannbasert maling er ok, best å bruke maling som er svanemerket, Best å male på sommerhalvåret så man kan lufte godt. Være forsiktig med sparkelmasse, pga løsemidler. Oljebasert maling er farlig for alle oppegående og jeg tror den er på vei til å forbys i EU og dermed i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...