Gå til innhold

Får vel tusle tilbake til assistert jeg..

Gjest

Anbefalte innlegg

Gikk visst ikke så bra dette...Jeg blør masse nå, så det er vel kjørt...

Litt rart å tenke på at hvis jeg ikke hadde satt inn egg, så hadde jeg heller ikke vært klar over at jeg hadde positiv test.. Ville trodd dette var en forsinket mens, og det er det vel forsåvidt også. Så mye sorg jeg kunne spart meg for! Skjønner ikke hvorfor jeg er så lei meg, det har jo liksom ikke blitt noe av det egget enda heller....

Blir bare så utrolig fortvilet og lei meg over at det ikke går gang på gang...

Er sliten av dette gamet jeg.

Lurer på om jeg bare skal legge inn årene noen mnd og evt prøve å sette inn fryseegget mitt til høsten.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg orker dette ..

Føler jeg er tom nå...

Fortsetter under...

Jeg har ikke ord for hvor synd jeg synes på dere, livet er urettferdig. Jeg synes du har vert tolmodi nok, nå får det jammen meg snart bli deres tur. Ingen ord kan beskrive det du opplever, å ingen kan forstå det dersom de selv ikke opllever det. Jeg vil berre si lykke til, og håper det snart blir din tur, hadde vert kjekkt om vi kunne vert her i lag

Hei Bula!

Vet akkurat hvordan du har det, men jeg skal likevel prøve å komme med noen trøstende ord.

Jeg fikk også blødninger - startet 4 dager etter positiv test ( Satte inn 2 egg) - enkelte dager litt mer enn andre. Jeg ringte etter noen dager til Riksen for å høre da jeg var veldig redd og bekymret. De sa det eneste de kunne gjøre så tidlig var å ta ny blodprøve for å sjekke hcg.

Hcg viste over 11000, så jeg ble lettet og glad da jeg fikk den beskjeden.

Jeg krysser fingrene for deg for at dette skal gå bra, jeg.

Trøsteklem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...