Gå til innhold

hvilke symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 4+3 i dag, men føler jeg ikke har annet symptomer enn menssmerter av og til, sliten korsrygg, såre pupper og trett.

føler de slapper mer og mer av de symptomene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5 uker på vei og er kjempe trøtt og blir andpusten for ingenting..........

Det er mine symptom.

Skrevet

Jeg er seks uker på vei og blir veldig fort andpusten, føler meg febervarm, ømme bryst, og våkner ofte på natten. Og...trøtt:)

Skrevet

Hei! :-)

Symtomene mine er:

Småkvalm, særlig når jeg er sliten eller det går for lang tid mellom måltidene.

Forandret totalt smakssans.

Fryser lett.

Trøtt.

Puppene har vokst litt.

Er 6+6 i dag! :-)

Skrevet

Er 6 uker på vei, og er kvalm(!!!!).

Ingen morgenkvalme her å gården nei, den varer HELE dagen.....puh. Men men, det kommer da noe positivt ut av det;-)

Skrevet

7+4 i dag..

TRETT, konstant sliten.. ikke sånn direkte kvalm, men kaster opp for ingenting. SÅre pupper..

Litt øm i bekkenet..

Skrevet

Hei! Jeg er 9+4. Merker mye mindre nå enn for bare to uker siden. Da kunne jeg sove virkelig 14 timer i døgnet. Nå har jeg ømme pupper og brekker meg litt nå og da. Pluss at det strekker litt i magen,om dere skjønner hva jeg mener..

Men,jo nærmere uke 12,jo mindre symptomer. Jippi!

Skrevet

Akkurat begynt på min 7.uke

ømme bryster pluss at de har forandret seg litt, trett, springer på do å tisser oftere enn vanlig, litt stikkinger og murringer i magen til tider, litt tett i nesa. Ingen tegn til kvalme, men det hadde jeg heller ikke med førstemann. Kanskje det blir en gutt denne gangen også:) Har hvertfall hatt de samme symptomene til nå

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg er 9+2 og mine symptomer har også avtatt. Er ikke kvalm lenger, hurra!! Men puppene er fremdeles tunge som bly, og jeg kjenner masse stikninger i livmoren hvis jeg beveger meg brått ( reiser meg opp, eller snur meg i senga), da stikker det som bare fyyy!!! Skikkelig vondt.. Ellers inget. Kan kjenne og ser at livmoren har begynt å stige over bekkenet :)

Skrevet

I dag er jeg vel 5+6 (i følge legen min) (/6+2 etter Babyverden)...

Startet med kvalme, men så stoppet det opp forrige uke...Men så kom den for fullt igjen på torsdag...Uff...Sitter her og har kjempe lyst å spy...menmen

Og så litt vondt i ryggen og magen...

Skrevet

Jeg er 5uker på vei, og symptomenet kommer og går.

Blir veldig lett anpusten,

vokner hele natten og må tisse,

veldig trøtt, men mest om kvelden, heldigvis,

såre og ømme pupper(noe som har gitt seg litt)

hoven mage!

kvalm, mest uggen, får brekninger av de rareste ting,

hodepine,

verker i korsryggen,

menssmerter innimellom.

Ser jo at dette blir endel symptomer nå som de er nedskrevet.

Skrevet

Jeg venter nr 3 og er i uke 8. De to første sv.skap hadde jeg ingen kvalme, men veldig ømme pupper og trøtt fra ca uke 4. Nå merker jeg overhodet ingenting i puppene, men er superkvalm hele dagen og trøtt. Ingen energi..... Har to gutter fra før, så kanskje dette er ei jente??? Er fryktelig spent. Det hadde jo vært ekstra stas.

Skrevet

Heisann :-D

Jeg er 8+3 i dag og mine symptomer har avtatt noe heldigvis, var kvalm hele dagen fra uka etter EL men den har avtatt fra tirsdag som var. Nå har jeg :

* Litt kvalme hvis det går for lenge mellom måltider

* Ømme pupper

* Veldig trøtt

* Forandret smaksans

* Murringer

* Vondt i korsryggen

* Tisser hele tiden

Trodde ikke jeg hadde noe særlig med symtomer men det ble jo litt når jeg skrev de ned :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...