Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Har sett at noen har forskjellige vogner til forskjellig bruk. Hvilke har dere i såfall? Jeg har fullstendig vogndilla og har lyst på så mange. Foreløpig har vi emmaljunga city cross m/bag og er veldig fornøyd. Har lyst på en shopping vogn når han kan begynne å sitte,men vet ikke helt hvordan jeg skal velge.
seff Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 hehe...Da jeg var gravid, syntes jeg det var litt tøysete å være så opptatt av vogner. Det forandret seg drastisk etter at snuppa ble født, gitt :-D Har vært igjennom noen vogner nå, og sitter igjen med en Teutonia Spirit S3 Fashion, med softbag. Den er bare helt topp! I tillegg har vi en enkel Carena easy-trille, men den blir ikke så mye brukt foreløpig da snuppa er litt liten enda. Den er superenkel å slå sammen og veldig lett. Men den passer kanksje best til litt større babyer da, siden den ikke er vendbar. Fin shoppingtrille :-) Er du ute etter en mer "ordentlig" vogn, synes jeg du bør ta en titt på førstnevnte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå