Leirha Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Lurte på om dere visste om noen fine ikke for lange guttenavn som begynner med bokstaven S. Utenom Sondre, Snorre, Simon, Simen, Sindre, Samuel.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Sam, Samson, Sander, Selmer, Sigurd, Sigve, Silas, Sivert, Stefan, Storm, Sturla, Sven, Sverre og Syver. Det fineste navnet jeg vet på S, er Sakarias, men det er kanksje litt langt hvis du ønsker et kort navn...?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Synes Sjur er veldig fint og få som heter det!
Marolla Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Dette er guttenavn som flere enn 100 har i Norge: (har ikke sortert ut utenlandske eller de navna du ikke ville ha) Said Salah Sam Sami Samir Samson Samuel Sander Scott Sean Sebastian Senad Severin Seyed Sigbjørn Sigfred Sigmund Sigurd Sigvald Sigvard Sigvart Sigve Simen Simon Sindre Sivert Sjur Skjalg Snorre Sondre Stanley Steen Stefan Steffan Steffen Stein Steinar Sten Stener Stephan Stephen Steve Steven Stian Stig Storm Sture Sturla Sturle Ståle Svein Sveinung Sven Svend Svenn Sverre Syed Syver Sølve Søren
saray Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 silas skal min sønn hete som kommer i november:)og jeg har en som heter sokrates.kun 26 i norge som heter det.bla sønnen til roar ljøkelsøy.men det visste ikke vi da vi kalte vår sønn det
Miamamma Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Er helt enig i at Sjur er fint, og det kunne nok vært et alternativ for oss - bare så synd at det er fornavnet til fastlegen min. Litt ille dersom du kaller opp sønnen din etter fastlegen, liksom. HAHAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå