Gjest Lenchen Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 For en fantastisk følelse. Jeg skjønte ingenting da jeg våknet og var i super form i dag. Fra å være dårlig HELE dagen fra uke 6-8, og fra uke 9 har jeg vært skikkelig dårlig om morgenen,men bedre utover dagen. Og i dag 9+2 er jeg helt fri for kvalme. Jeg løp ut på kjøkkenet og laget med DEN frokosten i dag, nam, og det smakte godt også, hehe.. Det er et lys i tunnellen dere!! Jeg må innrømme at jeg så mørkt på det da det stod på som verst. Håper bare dette holder seg
lille My-77 Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Hei:) Så deilig da.. Ser ut til at jeg har min første dag MED kvalme i dag da jeg da. Men jeg er bare ca 6 uker jeg da.. Godt å høre at det er lys i tunnelen og at kvalmen gir seg. Hi-hi. Du får kose deg og nyte tiden framover uten kvalme:)
Skuddårsmamma=) Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Dette var et godt innlegg å lese!! Sitter her og synes litt synd på meg selv...denne kvalmen er jo her hele døgnet! men nå aner jeg håp! Er selv 6+4 og må si jeg håper jeg følger ditt eksempel! =) Nyt den kvalmefrie dagen og den voksende magen! =)
Prinsesse Sophia Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Hei Lenchen. Vi har faktisk termin på samme dag:) Jeg er så utrolig kvalm, får nesten ikke i meg noe mat. Håper at kvalmen slipper snart hos meg også, kaster opp hver eneste morgen og resten av døgnet så er jeg hemmende kvalm. Hvor skal du føde? Klem fra meg
tudeluuu Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Hei Lenchen! Har egentlig ikke tenkt så mye over det i dag, men nå har nesten hele dagen gått, og jeg har ikke kjent noe til kvalmen jeg heller! Er bare utrolig sulten, som det jeg har vært de siste 4 ukene.. Håper dette er et signal på at også min kvalme har gitt seg. Har vært kvalm på og av hele dagen siden uke 7, men nå, uke 10 (9+1) har det altså forhåpentligvis gitt seg =) Godt å høre at vi er flere!! =)
Gjest Lenchen Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Uff, jeg føler virkelig med deg.. Jeg var skikkelig dårlig i går morges og formiddag, men i dag har jeg ikke kjent noe i det hele tatt, så det er helt utrolig Så gøy med samme termindag:) Jeg skal søke om å få føde på Ullevål. Du da? Har du barn fra før, eller er det din første? Jeg har en datter på 9 år fra før. Vi får dele erfaringer underveis vi to da
Gjest Lenchen Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Så bra. Kanskje det er helt over med kvalme for oss to da. Vi får krysse fingre og tær for at det er tilfellet Vi er jo like langt på vei også
tudeluuu Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Blir gøy å se om det faktisk stemmer, eller om det bare er tilfeldighetene som spiller oss et puss...? Vi får følge hverandre.. Gøy med folk som har termin på samme tid.. Hvor er du fra?? Tok litt lenger tid før jeg ble kvalm i utgangspunktet denne gangen. Sist var jeg kvalm fom uke 6 til 14. Utrolig slitsomt!!
Gjest Lenchen Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Jeg bor i Oslo, men er opprinnelig fra Stavanger. Sist var jeg ikke kvalm i det hele tatt, så dette var helt nytt for meg (hrmf... lurer på om det er en gutt der inne denne gangen )
tudeluuu Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Jeg bor litt sør for Trondheim by, men er opprinnelig fra Tromsø!! =) Jeg fikk gutt sist, og håper på jente denne gangen Hadde hørt at man var kvalmere med jenter, så når ikke kvalmen dukket opp like tidlig, og ikke ble like sterk som sist, så trodde jeg alt håp var ute, men når du sier at du ikke var kvalm øyner jeg et lite håp igjen =) *håpe håpe*
Gjest Lenchen Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Hehe, ja man kan være gravid med en jente uten noen som helst kvalme... Kanskje det blir en jente til på meg også da hehe... hadde ikke vært å forakte det Har så masse søtt jente-babytøy som jeg så gjerne skulle ha brukt igjen
tudeluuu Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 hehe, ja, sånn sett skulle jeg vel også håpe på å få en gutt. Har masse kult guttetøy som godt kan brukes igjen! Men men.. Får se.. Vil iallefall få vite hva det blir på UL, regner med at UL'en blir i slutten av august/beg av sept?? Gleder meg allerede =)
Prinsesse Sophia Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Hei Lenchen og Tudeluu Gøy at vi har samme termin, jeg tenkte at jeg skulle søke på Bærum jeg. Nå får vi være flinke med å følge hverandre. Jeg mistet i desember og er jo litt stressa. Men er i dag 9+3 er jeg ikke over værste risiko da? Hilsen meg
Gjest Lenchen Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Jo, risikoen synker etter 9. uke. Og i uke 10 der vi er nå så leste jeg nettopp at risikoen for misdannelser også har avtatt, så jeg tror vi kan begynne å føle oss mer og mer trygge Hvor langt på vei var du da du mistet?
tudeluuu Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Dette var godt å lese, Lenchen. Alt gikk liksom så bra sist, så jeg tror liksom at jeg har brukt opp "flax-kvoten" min, og når det i tillegg klaffet på 1. forsøk denne gangen så har jeg lenge tenkt at jeg må vel begynne å blø snart?? Men nå er jeg altså i uke 10, som dere to andre, og det føles veldig godt, når du sier at også risikoen for misdannelser har avtatt.. Håper at det går bra for deg, Endelig! Må være grusomt å oppleve en MA, så håper du slipper å oppleve det igjen! =) Ellers leste jeg på babyverden.no at det var vanlig at kvalmen avtok i uke 10 =) Det er jo kjempebra, og tyder på at vi ligger veldig etter skjema!! Morsomt!
Gjest Lenchen Skrevet 8. juli 2007 #16 Skrevet 8. juli 2007 Så bra Er ikke kvalm i dag heller jeg, så det blir mer og mer positivt dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå