Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Hva er det fineste navnet du vet .... (svar både jente- og guttenavn) ... som er norrønt? ... som kan uttales på både norsk og engelsk? ... om noen som heter? ... som er hebraisk? ... som færre enn 200 heter i Norge?
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Haakon/Arin og Sigrid David/Cedrik og Julia David og Hannah Caleb/Benjamin/David/Isak og Hannah/Johanna Arin/Caleb/Cedrik/Emrik og Camille/Kesia/Othilie/Nova Ble vist en del navn som kom igjen flere ganger her....
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Norrønt: Frøya og Brage Uttales på både norsk og engelsk: Emma og Tim Noen som heter: (utenom mine egne unger da) Aurora og Eirik Hebraisk: Rebekka og Isak Færre enn 200 heter i Norge: Sånt vet jo ikke jeg! Hehe ) Men vil tro det er få Belladonna'er og Bard'er der ute
prysseluskan Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 1. Ingeborg og Eskil 2. Anna og Erik 3. Agnes og Mikkel 4. Martha og Jakob 5. Milly og Albin
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 viljar-haldis gabriel-india james ? sokrates-reba gabriel er det fineste navnet jeg hvet.og det heter min eldste
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Ask og Embla/Saga/Freja Samuel og Olivia Nicolai/Isak/Falah og Ada/Olivia Adam/Abram/Isak/Samuel/Jacob/Benjamin og Ada/Ella/Eva/Johanna/ Emir/Jonah/Mika og Emmi/Evelina
Vannmann35 Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 ... som er norrønt? Elida og Dag ... som kan uttales på både norsk og engelsk? Elisabeth og Benjamin ... om noen som heter? Helene Elisabeth og Georg Andreas (finest av ungene jeg kjenner) ... som er hebraisk? Ada og Gabriel (utenom de jeg allerede har nevnt) ... som færre enn 200 heter i Norge? Mirja og Aadne
fleXibel Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 - Linn, Edda, Astrid, Ingrid, Ragnhild, Sigrid/Njål, Øystein, Balder, Simen - Veronica, Hannah/ Victor, Henrik - Camilla, Kristin, Inger, Heidi/Bengt, Øystein, Simen, Ola - Aliyah, Ariel, Miriam / Michael, Noah - Linn Veronica/ Bengt Victor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå