Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tør ikke slippe taket i forumet her riktig enda, så jeg kommer nok til å stikke innom og se hvordan det går med dere.

Jeg må takke dere jenter for all den gode støtten jeg har fått, alle de gode svarene dere har gitt meg og all den oppmuntringen jeg har fått.

Nå har jeg vært så utrolig heldig som det går an å bli, og jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har klart dette.

Jeg håper og ønsker at dere blir gravide alle sammen,jeg vet hvordan det er å ønske, og jeg vet hvor god følelse det er å få en positiv test.

Jeg skulle ønske jeg kunne lette hverdagen litt for dere som sliter, det er en grusom følelse å få negativ test og mens hver mnd.

Det er nå 6 år og 7 mnd siden jeg fødte sist. Og jeg startet prøvingen i oktober samme år.

Før jeg fikk jenta mi, så gikk jeg uten prevensjon fra jeg var 17 ca. Nå har jeg passert 31 og jeg venter mitt andre barn(hvis det går bra).

Jeg har hatt håpet og troen hele veien, selv om jeg har vært på nippet til å gi opp mange ganger.

Ivf ble redningen for oss. Og jeg håper virkelig at fler får oppleve den gleden jeg har fått nå.

Skulle ønske jeg kunne tatt dere med over på gravide slitere, alle sammen!! Jeg kommer til å savne dere masse!!!

Får spandere litt babystøv her inne og håpe at det hjelper på.

Takk for at dere er så gode,jenter! En skal lete lenge etter mer forståelsesfulle og reale jenter som det er her inne!!!!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9781314-hei-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...