Gå til innhold

Nå er det ikke tvil,magen er kommet


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Går inn i 9 uke i morgen, har egentlig ikke hatt så veldig tid til å betrakte magen min de siste ukene,med 2 barn i hus og ny valp ;) Men nå er det ikke tvil, sitter her i morgenkåpen og titter ned, jepp..fått "trusemerker" på magen. En real bul rett under navlen. Kan umulig være luft nå for da buldrer det litt men det er heeelt tomt.

 

Tittet litt i speilet i dag også, ser den godt fra siden og den forsvinner ikke når jeg trekker inn magen heller. Den er kommet!!!!

 

Ååh håper bare alt går bra denne gangen, skal trygle legen min om tidlig ultralyd på tirsdag. Har første kontroll da. HÅPER for hans del at han har en bra dag,hvis ikke blir det baluba der nede. Mistet i Nov..da var han er dritt så jeg gruer meg litt.

 

hehe..han kommer mok til å føle antennene mine når jeg går inn der, og humøret svaier så kommer han med det endeløse tomme uttrykket sitt og trynet klint oppi skjermen tar det ikke meg mange minuttene å sprekke er jeg redd. Hihi.. Blir nesten så man gruer/gleder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si.. da jeg var på vei med Emilie hadde jeg ikke mage så tidlig. Tenk hvis det er flere der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :) magen kan komme fortere med 2 mann...jeg venter nå mitt 6 barn å hadde mage så d holdt i uke 8...i dag er jeg akkurat 12+0 å nå ser jeg ut som om jeg er i hvert fall 5 mnd på vei sier vennene mine..hehe var på kontrol forrige mandag å jordmor holdt på å trilte av stolen når hun så meg:) hun bare lo å sa at ja ja,du kan i hvert fall ikke skjule at du er gravid på noen måte..hihi jeg synes bare d er kos for man skal jo kunne vise at man har baby i magen sin :) fikk hørre hjrte lyden i uke 11 å da lå den på 160 å d var så betryggende å få høre hjerte slå,d var da d virkelig gikk opp for meg at:hjelp jeg har en liten baby som vokser i magen min...går over til 2 trimester i morra blir vel d siden jeg er 12+0 i dag??? lykke til med din spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :-D

Jeg er 8+2 i dag og har også fått litt mage,deilig....stolt som en hane.

Jeg skal på 1 kontroll på mandag og er også spent på om jeg kan få til en ultralyd tidlig. Dette er jo min 4 så kanskje derfor magen kommer så tidlig, men så er det jo 6 år siden sist og da er jo kroppen egentlig nesten tilbake til det normale ?????

Merker jo at jeg er veldig nervøs for at det ikke skal gå så bra, men blir jo påvirket av det en leser her inne.

Skremmer samboeren min litt med at det kanskje er to der inne siden jeg er blitt så stor, he he. Vi får vente å se :-D

 

Lykke til hos legen, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, 12+1 da er du i din 13 uke og klar for 2 trimester :)

 

Hadde vært artig om det var 2 der inne. Gleder meg til første UL :D Og jeg er helt enig med å vise magen, var alltid like stolt jeg da jeg gikk og struttet sist. ;) Lykke til du også med din velvokste spire ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja men,du skal ikke se bort i fra at d kan være to spirer i magen da..hadde jo vært kos d da:) hvor gamle er barna du har fra før da? har du noen følelse på hva du får nå?? jeg har hatt d me di andre mine men,nå har jeg ikke en eneste følelse på hva d vil bli..drømmer mye men,ikke noe om kjønn..hihi..jeg har 4 jenter å 1 gutt fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,magen min var helt flat den nå før jeg ble gravid, 2 år siden emilie ble født. Og jeg VET jeg ikke hadd slik mage da,derfor er dette så spennende!! Det er mulig man fpr tidligere mage etter fler man får,jeg vet ikke.. har lyst på 4 til sammen jeg så det får tiden vise (bare overtale donoren først hihi). Jeg er også nervøs, men ikke for ting jeg leser men heller av egen erfaring da jeg har mistet 2 ganger. Har funnet ut at å holde smilet oppe hjelper. Ikke gå og sjekke trusa hele dagen for negative tegn. Nå går jo ukene så fort i mitt tilfelle,har sønnen til mannen her på ferie og ellers nok å ta tak i. Sist var det jo bare meg og han,og sønnen i feriene. Nå er det valp og som gjør sitt der dee passer han :) og Emilie da..superaktiv jente som helst skal flytte inn på Trampolina ute.

 

Gleder meg litt til legen nå..humøret svinger..det skal gudene vite ;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Så gøy, de sier at magen kommer tidligere med nr. 2, så det er mulig at det er grunnen. Jeg er 9+2 i dag, og mener at jeg kan kjenne livmoren rett over bekkenet nå fordi magen er så hard der. Har lagt ut bilde av magen som er tatt i dag, så hvis du vil se. Er ikke stor, men har fått en ny og underlig fasong. Jeg venter også nr. 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet: Med Emilie var dte ikke tvil,jeg visste hva det ble. Mannen min også, hvordan vet jeg ikke..men tenk alt underbevisstheten din vet .men som oftest informasjon du ikke får tak i med mindre man ikke er en j*vel på å meditere.

 

Nå.. hmm,når jeg tenker på HENNE (ja jeg tenker hun) så tenker jeg hun..ikke han. Men jeg vet ikke,det kan jo bare være at det er noe som henger igjen fra sist jeg var gravid. Det skal ihvertfall bli utrolig spennende vite hva det blir. For jeg vil vite det rundt uke 16 :)

Man må jo tenke litt på handling o slikt,nå har jeg alt etter Emilie enda,har ikke kastet et plagg. Men det er jo i utgangspunktet jentetøy..om vi skulle få gutt må jeg vel handle noe nytt..

 

Eller kle han opp i rosa og lilla? Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..ja nesten slik er jeg også :) Kjenner også at jeg er hard rundt bekkenet :D Tør ikke lemme så hardt å kjenne etter..men er hard ja..uten tvil hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..mannen min å vennene mine reagerer på at jeg alltid sier han..kansje d er en gutt denne gangen :) kle han i lilla å rosa ja..hehe..visst vi får gutt nå så må vi også ha stor innkjøp på gutte tøy for jeg har bare jente baby klær..har noe nøytralt som kan brukes da,så arver vi kansje noe da siden mange av vennene våres har fått gutte babyer..klær er jammen dyrt så jeg sier ikke nei takk til noe arve klær:) får kansje jente du da siden du alltid sier hun...gleder meg til ul 21 august,da er jeg 18+3 tror jeg..blir spennende dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet.

 

Yup :) Kanskje det blir gutt på deg? :D Vi handler for en god slump innimellom,men ikke så ofte..og vi er tante og onkel til ei snuppe som er 3 år eldre enn Emilie og de sender oss tøy hele tiden. Det er som å åpne pakker for det er så godt bevart.

 

Best på handle på H&M syns jeg. Bomullen dems slår ingen,hverken i mykhet eller slitasje. De har mye fint:) Og prisene er også ok. Handlet for nesten 1000 til bursdagen hennes og da fikk jeg MYE tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære mammaen til Emilie!

Jeg har det akkurat som deg. Venter nr 2. Er 9+1 i dag, og magen har så definitivt vært der i en god stund nå.. Spesielt på kvelden.. Ser nesten ut som om jeg er 5 mnd på vei, hvis jeg ikke er obs og holder inn magen så godt det går.. Flere rundt meg går og dulter meg i magen, og da kniper jeg bare et godt tak rundt det lille fettet som er der, og sier at det bare er fett, men vi har blitt enige om, jeg og mannen min, at dette kan vi ikke holde skjult stort lenger!

Det er nok veldig vanlig å få mage mye tidligere 2. gang. Sist jeg var gravid vistes ikke magen min før jeg var ca 20 uker på vei.. Er litt forskjell nå ja!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...