Gå til innhold

Asker og omegn, lunsjtreff torsdag 19. juli kl 12.00 på Mads & Martin

Anbefalte innlegg

Hei.

Takk for et hyggelig treff på torsdag.

Som vi ble enige om, har jeg satt opp et nytt treff torsdag 19. juli på Mads & Martin. Jeg er litt usikker om jeg har anledning til å komme, men det kan jeg komme tilbake til når det nærmer seg :o)

Har også hørt at det er et par stk som har anledning til treff nå til uken, så det kunne vi kanskje hørt nærmere om. Jeg skulle vært på ferie, men det ble forandring i planene (foreløpig) så da ser det ut som jeg også kan bli med til uken.

Mvh Elisabeth

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Jeg kommer en tur hvis solen skinner og det er "sitte ute vær", lite sannsynlig med andre ord! :o) Ikke like lett med storebror inne på restauranten.

Vi reiser på 3 ukers ferie til helgen, så da må dere ha god sommer alle sammen!!

Kanskje det har kommet noen flere babyer på den tiden også? Jeg husker ikke når dere augustdamer har termin! Lykke til i såfall!!

Mange klemmer

Hei!

Vi reiser på ferien til helgen (14. juli), så jeg kan desverre ikke den 19, eller uken etter.. Om noen har tid denne uken har jeg god tid til lunsj (for en gangs skyld).. :-)

Ble sykmeldt i dag og 2 uker frem grunnet bekkensmerter.. Au! Sukk!

Tone

Så først nå at neste M&M treff er i neste uke! :o)

Da kommer vi definitivt ikke for da er vi på Hitra!

Jeg skal lage en lunsj salat her hjemme i morgen uansett, så hvis noen er i nærheten er det bare å komme på besøk!

Så hyggelig, Marlin og gutta!! Kommer veldig gjerne en tur innom hvis dere fortsatt er klare for besøk i morgen?! ..og jeg er i litt bedre form: har vært på ikea i kveld og fikk så mye kynnere at jeg ble sittende på en benk i baderomsavdelingen mens mannen handlet ferdig, må se an formen for om jeg kommer meg ut i morgen i det hele tatt...Jeg prøver spore dere opp i telefonkatalogen og sender en sms...

Kommer på lunsjtreff 19 juli, hvis kynnerne ikke har resultert i at lillegutt har kommet ;-)

God ferie og god sommer til dere alle!!

Annonse

Hei Marlin og gutta og Nina!!

Jeg kommer også gjerne en tur, om du ser min beskjed.. Jeg sender mob nr mitt som privat melding til Nina og deg, så kan jo en av dere sende meg en SMS :-)

På vei til fysioterapi nå..

Tone

Hei alle sammen!!

Jeg og Mathias får ikke vært med på treff i neste uke for da er vi på ferie. Begynner å bli en stund siden vå så dere sist nå.

MEN vi kommer sterkere tilbake i august og da kommer det jo flere nurk til verden også.

Nina: Lykke til med KS 6 august.

God ferie til alle sammen!!

Klem

hei jenter

Jeg er klar til torsdag, 19 juli. Har time hos jordmor først, så det kan være jeg blir noe forsinket. Er barnefri hele uken, så jeg kan nesten skeie ut med to vollensalater da. :-D

Håper ellers det er bra med alle, og at dere ikke har regnet bort.

Klem V

Hei!

God ferie til dere som har det og skal ha det :) Selv ferierer jeg på Sørlandet, men været er ikke til å skryte av. Prøvde oss ute i båt noen timer i dag for første gang med tulla. Gikk riktig så bra, men litt kaotisk og en annerledes båttur enn det vi har vært vant til før.....(enslig samboerpar i 5 år.,..he he) Men gleder meg til å se dere alle igjen i August en gang, og lykke til med dere alle, spesielt dere som snart står for tur og skal føde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...