Gå til innhold

trenger svar her ,


Anette med nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

jeg tok to tester om onsdagen men ikke morgen urin aldså men de var positive det var farge på streken som komm frem på begge testene av forsjellig fabrikat også , tok med en morgen urin eller det vill si jeg tisset rundt 23 tiden på kvelden og måtte opp igjen ca halv fem om morgen så vet ikke om jeg egentlig kan regne det som morgen urin , men i hvertfall der ble det også svak positiv da , nå er det lørdag men synes dere jeg bør ta en test til eller er det nok med 3 tester synes dere ? huun på lege kontoet sa jo at han var positiv da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En strek er en strek og du trenger IKKE ta flere tester :) Du er gravid! Gratulerer!! Tok to jeg også og begge var svak strek, men er fortsatt gravid jeg ;-) 6+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men lille venn. tenger du flere bekreftelser på at du er gravid nå da??

er den positiv så er den positiv. det er ikke 3tester som viser feil. at kanskje en kan være noe feil med kan vel skje, men ikke 3tester som feil. Jeg hadde to veldig positive tester jeg også. var veldig i tvil første testen pga at resultatet kom jo etter mange minutter. men det ikke hcg i urinen så er det ikke antydning til strek på testen.

nå legger du bort alt som heter test også nyter du tanken på at du skal bli mamma igjen.

ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente at jeg hadde to veldig svake postitive tester jeg også. men når jeg var på innvendig ultralyd når jeg trodde jeg var 7uker, ble jeg satt 2uker tilbake. så da tok jeg jo testen veldig tidlig. så kankje det er veldig tidlig hos deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...