Gå til innhold

Hei sann, da melder jeg meg inn her!


Kaisa75

Anbefalte innlegg

Hei til dere alle! Da sitter jeg altsaa her igjen, inne paa BiM. Fikk mitt foerste barn i juni i fjor, og i dag fant jeg ut at jeg var gravid igjen, med termin i mars neste aar. Er overlykkelig! Og spent paa hvordan det skal gaa med foerste mann, om han blir sjalu, om det blir litt vel mye for oss som foreldre osv.. Foerst og fremst haaper jeg jo det gaar bra fremover, er jo bare i uke 5, og en graviditet er jo saa lang.

Gleder meg til aa bli kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

 

Gratulerer så mye...=o)

 

Sitter i samme "klistret" jeg også... har en sønn på 3,5 og er VELDIG bortskjemt og mammadalt, så dette skal bli spennende...hehe...

Sjalusi kommer det helt sikkert til bli her i huset, men prøver å ikke få det=o)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spiren! En utfordring å ha en fra før, men det går nok sikkert bedre enn forventet!

 

Håper du får et fint svangerskap og at den eldste blir stolt storesøster/bror! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye...

jeg har en sønn på 5 jeg også, så det er jo spennende å se hvordan det går. Det er jo så kos å gå gravis synes jeg. Beste synes jeg er i 2 trimester...lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ser jeg ikke er den eneste her med barn allerede :-) Ser for meg at det blir en ekstra utfordring ja... Vet jo hvor sliten jeg var de foerste ukene etter foedselen forrige gang, denne gangen maa jeg ta hensyn til min lille gutt ogsaa (som blir nesten to naar neste mann kommer).

Lykke til videre til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!!!

 

Jeg har også termin i mars, 2.mars for å være nøyaktig. Vi har en sønnpå 19 mnd, så vi er også spente på hvordan det blir for han å bli storebror. Litt sjalusi må man jo rekne med, men ellers tror jeg det skal gå riktig så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...