Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg er 11 uker på vei i dag og gleder meg ikke over å være gravid lenger. Da jeg fant ut at jeg var gravid ved 5 uker var jeg overlykkelig, men så kom kvalmen ved uke 6. Jeg har Hyperremesisi med konstant kvalme og oppkast. Jeg tenker at dersom babyen skulle gå i dass så kunne det vært like godt. I fortvilelsen over å kaste opp, og å være uvel HELE tiden kan jeg få tanker om hvordan jeg kan bli kvitt denne jævelungen som ødelegger allmenntilstanden. Etterpå blir jeg lei meg som har hatt sånne tanker om min egen baby. Jeg kan ikke si til noen at jeg tenker slik. Jeg skal jo liksom være i lykkelige omstendigheter. Det er tabu å ha slike tanker. Jeg har tidligere vært deprimert. Sluttet på Cipramil pga svangerskapet. Er det vanlig å ønske aseg en spontanabort når man har vært kvalm i 5 uker, eller er jeg i ferd med å bli deprimert? Håper kvalmen går over snart og at jeg kan glede meg. Alt er bare møkk pr dags dato. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9779533-er-jeg-i-ferd-med-%C3%A5-bli-deprimert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #2 Del Skrevet 7. juli 2007 hei hadde noen samme følelse selv da jeg gikk gravid. sluttet på antidepresiv da jeg fikk rede på jeg var gravid. var ikke no dårlig heldig sånn ,men jeg var ikke noe knyttet til det i magen å kjente ikke glede.alle andre var gladere en meg en forferdelig følelse.lærte meg til å spille et glede spill for andre.men da ho kom fikk jeg en følelse som jeg aldri kunne tro jeg kunne få. vet ikke helt hva det var men jeg hade vel en svangerskaps depresjon eller noe vill jeg tro. det kan jo være mange grunner til at du har det slikt kan jeg tro.det er jo en stor påkjening å gå å være dårlig heletiden.hvem blir over lykelig over å ha det sånn. synes du burde kontakte legen din å fortelle hvordan du føler det,for en lege vet at det du ikke er et ondt å ufølsomt mennesk,for da hadde det ikke gjort deg trist at du tenker sånn.er legen lite forsåelse for det så bytt lege aldri tvil på deg selv.utrolig vond og trist følelse du går med. jeg tenker litt enda på når jeg gikk gravid skulle ønske jeg hadde hat en glede som mange gravide går å kjenner på.skulle ønske jeg hadde fortelt det til noen å fått hjelp.for i dag er jeg utolig glad over dattra mi:) håper det går bra med deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9779533-er-jeg-i-ferd-med-%C3%A5-bli-deprimert/#findComment-9780596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå