liten gutt & spire Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Heisann, Er rimelig ny inflyttet i Lier og lurte på om det var noen Liunger (eller andre i nærheten) som hadde lyst til å møtes til trilling eller cafe? ...eller er det slik at folk fra Lier hiver seg på Drammens treff ? Er det forøvrig noen som vet om det er noe babysvømming i omegen, og når det eventuellt starter opp ? Mor og barn trenings timer ?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Lierjentene er mye med Drammensjentene:) Og du er hjertlig velkommen med oss! Dersom du er på Facebook så finn gruppen som heter "Dibjenter i Drammenogomegn" Invitasjon til treff sendes ut derfra:) Der ligger også en gruppe som heter 35+-1234 som er en annen gjeng med jenter (også noen liunger) som triller turer sammen:) Det er babysvømming i Lierhallen og på drammensbadet, men vet ikke når det er oppstart. Svømmekursene i drammen heter Flipper (flipper.no???)
liten gutt & spire Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Sånn. Fant den til slutt. Har da lagt meg til, så får vi se om dere er så snille og lar meg være med i gruppa :-D
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Halloen! Leeeeenge siden jeg har vært inn på her, så ble det litt tid til overs da! Jeg "tilhører" vel egentlig det vi kalte "mammaklubben", og der har de aller fleste begynt i jobb igjen.. Jeg er fra Lier! Bor fortiden i Lierbyen.. Gutten min er jo et år, men jeg går bare hjemme om dagen, så trilletur, kafé, eller bare kaffe, kanskje en is på Zita (om det noen gang slutter å regne) hadde vært hyggelig? Hvor bor du? Gammel? Håper du ser denne da, ser det er et par dager siden den ble skrevet..
Aga:-) Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Jeg er fremdeles med, sånn innimellom hvert fall:) Ettermiddager og helger, og nå som det er ferie. Ønskepønskejenta: Bor du i "sentrum"? Koselig da, kom innom en dag!!
liten gutt & spire Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 Heisann Jeg bor i Reistad (det er i alle fall postadressen, ikke så langt fra Lierveikro, - er overhode ikke kjent her så det er vel den beste forklaringen jeg kan gi). Er 29 år, og kjempe klar for is, kaffe, cafe, trilleturer you name it :-) Når som helst, hvor som helst (gjerne med medfølgende kart, da stort sett det eneste jeg vet hor er er Liertoppen) :-)
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Aga; he he.. jadda! Nå har jeg og joakim flyttet inn til moren min, for the time being... Kan se ut til at jeg kommer til å bli alene med han! Godt å ha mamma i nærheten da;) Februar07: Ja, reistad ja! Riktig riktig! Det er et stykke fra der jeg bor (Finnes faktisk en flott trille rute fra meg og opp dit!) Nå er det ikke så flott trillevær om dagen, men når ferien min er ferdig så kunne vi jo møttes på liertoppen f.eks? Der regner det aldri;) Hvor lenge har du bodd i Lier?
liten gutt & spire Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2007 Heisann, Bor rett ved den gamlejernbanen faktsik. Utrolig fint å gå tur der :-) Har bodd i Lier i 4 uker i dag, så ikke spesiellt lenge. Driver fortsatt å prøver å finne ut av hvor ting er :-). Liertoppen er et av de stedene jeg vet om, så kan finne frem til, men MÅ det vel snart bli sommer, så man kan være litt ute?! Når er du ferdig med ferie?
mars79 Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Hei, hei.. Jeg bor på Spikkestad, blir jo ikke så langt unna fra der du bor.. Går bare hjemme jeg også, så hadde vært koseli m trilletur, kafe etc... Har 3 barn, en gutt som er 3 og 1/2 år, jente på 17 mnd og en liten gutt på 5mnd..
Nina & Fabian Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Hei! Jeg bor også i Lierbyen.. Blir gjerne med å finne på noe jeg også!! Sønnen min er 11mnd, jeg skal gå hjemme ett år til..
Tina + 3 Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Hei hei, Jeg bor også i Reistadlia og har akkurat fått nr. 3 i juli. Blir gjerne med på alt som er gøy med de små :-)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 denne tråden så ikke jeg før nå Er også fra Lier, og ser det blir nevnt babysvømming over her. Hvis du ikke har funnet ut av det fra før, så kan jeg tipse deg om Elisabeths svømmeskole i Lierhallen. Kurset vi går på har ledige plasser. Kl 15 på mandager. Startet forrige mandag.! Hyggelig med flere babyer =) Var en kjempe fin opplevelse.. anbefales!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 jeg er fra lier bor ikke så langt unna liertoppen og vesla mi er 2.5 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå