flypapir Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Tulla mi er så varm av seg, derfor er jeg usikker på hva jeg bør ha på henne på natta. Hun har på seg hel pysj, uten bein, men alikevel svetter hun mye.Hun sover på ett kjølig rom, med vinduet åpent. Dyna tar hun alltid av seg. Jeg synes det er litt brutalt å la henne ligge i t-skjorte og...spessielt når jeg synes det er såpass kaldt i rommet selv. Hun blir jo kald på huden... Har tenkt å kjøpe inn noen nattkjoler el kortarmede pysjer, men da er det vel like greit m t-skjorte.....?! Hva gjør dere? Tusen takk for svar på dette teite spørsmålet!
TurangaLeela Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 min sønn ligger mye i bare bleie, tar jeg på ham dyna spenner han den av seg..har er veldig varm ja..
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Victoria er kjempe varm av seg! Hun sover kun i kortermed body eller bleie på denne årstiden. det holder MER enn nok )
Mamma til gutt 05 Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Her har vi en på 19 mnd og han ligger i t.shorte og boxer. Enda så er han helt klam på rygger utover kvelden. Han har vinduet åpent på rommet bestandig. Han blir nok litt kald på armene, men det virker ikke som det bryr han. Han sover mer urolig med mer klær. Blir for varmt.
flypapir Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Er det jeg er frista til å prøve og, men synes det virker litt brutalt bare... Men det er vel fordi jeg ville frosset selv...
hostogharkheledagenlang Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Lille her i huset har på seg pysj med eller uten ben, han har bare ett dynetrekk som dyne nå som det er varmt. Dyna kaster han av seg så fort han har sovnet. Tar jeg den på igjen våkner han og knurrer. Er det veldig varmt sover han bare i en body. Synes det er greit å velge klær når min varmblodige sønn skal sove, men det er vanskeligere på vinteren osv, når han har en t skjorte og tynn genser under fleecejakka til langt uti desember og er svett når han kommer inn. Nå skal det sies at jeg er likedan selv, er singlet menneske hele året jeg.
1stor1liten =) Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 jenta vår er veldig varm av seg.. hun sover mest i bleie nå, om vi tar på henne pyjamas kler hun av seg om hun er for varm.
Blue Lady Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Lucas er veldig varm av seg, han sover i kortarmet body og bleie. Kunne egetnlig ha sovet i bare bleien, men er litt redd han skal begynne å ta av seg bleia om natta og ikke minst om morgenen når han bæsjer. Da han var liten sov han ute i minus 10 grader i bare body, lue og strømpebukse i Voksiposen og var svett når jeg tok han opp. andre trodde jeg var gal som ikke trødde på han fleecedresser og ekstra pledd :S
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Hun ligger i bleia bare. Har dyne på, men da blir hun kliss våt i håret av svette, og blir bare kald når hun sparker den av seg=/ Så jeg legger bare dyna løst over henne opp til brystet
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 poden her sover enten i bleia,så brer vi over han før vi legger oss (så lenge det varer) eller så legger jeg han i pysjen uten dyne.. jeg ser det litt ann.. lar han aldrig ligge i bare bleia om vinduet er åpent, men hvis jeg lufter godt ut om dagen og lukker vinduet,så ligger han i bleia!
flypapir Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2007 Jaja, får vel "manne meg opp" og kle av henne litt jeg og. Hun har arvet varmen fra faren, så jeg har vel kanskje litt problemer med å forstå hvordan hun har det... Men burde vel tatt hintet da hun har hatt sin 2.hudinfeksjon bak ørene pga at hun alltid er svett... Stakkars tulla, godt jeg har DiB så hun slipper å bli utsatt for varmemisshandling noe mer....
AneB Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 kortermet body, og helseteppe over seg når hun legger seg. Bytter ut teppet med tynn sommerdyne når jeg legger meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå