Gå til innhold

noen som har hatt keisersnitt med narkose her?????

Anbefalte innlegg

jeg skal inn å ta ks den 17.juli,da min baby er i seteleie og det ikke gikk å vende den...kan ikke få epidural,pga ryggoperasjoner...derfor med narkose...noen som kan fortelle meg om hvordan tiden etter ble...altså den dagen de tok ks,og hvor lenge før man får babyen i armene sine????

takknemlig for svar:)

Fortsetter under...

Nå ble det hastekeisersnitt på meg da, i narkose. Lå 8 timer på oppvåkning! Så tok laang tid før jeg fikk se gutten min... :(

Mulig jeg brukte så lang tid på oppvåkninga pga jeg var utslitt etter 18 timer med rier og pressing først da....

Hei! Jeg hadde også hastekeisersnitt. Lå på intensiven i 8 timer og ble så trillet opp. Fikk holde babyen en liten stund etter dette igjen. Narkosen satt igjen så jeg husker jeg var sløv så jeg sovnet hele tiden. Var sløv hele dagen faktisk. men jeg hadde mistet endel blod også (men ikke pga keisersnittet).

Jeg tok keisersnitt kl halv 2 om natta. Natt til 22 juni. Begynte å våkne utpå ettermiddagen skikkelig. Kanskje jeg var skikkelig unormalt sløv. Vet ikke men kom meg raskt i form igjen!

Dette går kjempe fint. Hadde ikke vært redd for å gjort det igjen.=)

Hastekeisersnitt på meg også. Fikk epidural, men etter den sank fosterlyden. Nede på operasjonsbordet kjente jeg at de tok på meg der de skulle kutte... Så jeg ble lagt i narkose. Mistet kjempe mye blod. Men følte meg helt topp. Jeg fikk både se og holde gullgutten min etter 90min. Han var der da jeg lukket opp øynene mine:-) Vi koset litt så ble han kjørt opp til rommet vårt sammen med faren. Så kom jeg opp dit like etter:-)

Oi, nå er det ikke lenge igjen. Går ut fra at du skal innom sykehuset i morgen. Kanskje du ikke leser her før du er blitt mamma?

Uansett. Jeg hadde ks med narkose, det var en fin opplevelse. Det var fantastisk å våkne opp og se pappaen komme inn med babyen og få holde det lille vesenet for første gang. Da var det ikke så lett å sove på oppvåkningen, jeg hadde jo blitt mamma! Siden det var planlagt ks så var jeg ikke så sliten heller.

Hadde det vert mulig hadde jeg heller valgt en normal fødsel, men når ting først var som de var så gikk det veldig fint med narkose. Det gjelder bare å tenke på de opplevelsene du har, ikke på hva du går glipp av.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...