Gå til innhold

Da har jeg lagt ut mine UL bilder :-) (fra 6+0 uker til 13+5)


Athina'

Anbefalte innlegg

Vet hvordan det er å sitte her på 1.trimester og ting går SÅ tregt til den magiske 2.trimester grensen, men her har dere litt å se på og størrelsen på den lille babyen dere har i magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvoe finner jeg bildene dine?

fant ingen da jeg gikk inn på nicket ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå de ikke under bilder? Så jo dem selv når jeg gikk inn... hmm skal sjekke her

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. du har hatt mange ul allerede. Spennende da. Går du privat? Var på ul forrige uke jeg, men vil gjerne en gang til. Vurderer å ta privat i uke 14 eller noe. Vil vite at alt er i orden. Hatt sa og det var ikke noe særlig til opplevelse.

 

Tok du Ul i syden også?

Nysgjerrig jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt komplikasjoner i form av blødninger, så det er derfor jeg har vært inne så mange ganger. UL på sykehuset skal som regel gå igjennom legen, hvis det da ikke er komplikasjoner, for da kan man ringe direkte på sykehuset. Man kommer ikke inn dit, hvis det ikke er noe spesielt, men det finnes jo private UL som man kan ta mend et blir jo dyrt i lengden.

 

UL'en i Rhodos måtte jeg ta pga at jeg blødde dagen før hjemreise. Og det er livsfarlig å fly hvis man har hematom, derfor måtte jeg ta en UL og legen's ok for å kunne dra hjem. Ikke for detRhodos er fint det altså, men det var godt å komme seg hjem :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...