Mersa og gutta <3 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg bare klarer det ikke?? MÅ ha liksom, er kjempeflink i perioder...men så må jeg bare gafle innpå! Noen som har noen gode tips som kan gjøre at det ikke bare er noen perioder jeg er flink??
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Sitter og sliter akkurat nå. Klarer meg siden jeg vet at det godteriet jeg har i skuffen er ikke verdt å døtte i meg. :-) Spiser som regel frukt når jeg sliter som værst. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har brukt å hatt veddemål med venner etc (har et stort konkurranseinnstinkt;)) Da klarer jeg å være godtefri i en mn, vi setter grensen til d. Det må være en litt lukurativ premie i enden da:)
Mersa og gutta <3 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Tror jeg må være flink til å ha sukkererter og cherrytomater i hus....samt frukt og ty til det når nøden er verst! Veddemål hørtes heller ikke så dumt ut...Bør kanskje ha det med samboern da, for da kan vi kontrollere hverandre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå