Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere i dette forumet, jeg hører egentlig ikke til her, med på over 35 og prøver. Men jeg tenkte kanskje noen her kunne hjelpe meg ang to spm jeg har ang pergo og progresteron nivå.

Dere med flere pergokurer, kom mensen på andre runde på samme tid som første runde med pergo? Mensen min kom på dag 33 ved sist pergokur, forrige pp(var pause mnd) kom mensen på dag 29. Hva tror dere erfarne pergobrukere, når dukker mensen opp denne pp med pergo? Er 4 uker i dag siden tanta kom hit sist.

Tanta kom den 8 juni, den 29 juni var jeg å tok progresteron blodprøve på sykhuset. Progrestron nivået var på 56, uten stimulering av pergo har jeg 26. Forrige pergoperiode ble det noe tull med blodprøvetakninga så jeg har ingen tall fra første stimulering med pergo. Problemet våres er at gubben har kun 1 ml med svømmere, men de andre verdiene er innenfor normalen, ingen feil funnet på meg. Vi er noen sikkelige slitere er i pp 26 nå. Har skjønt at progrestron nivået mitt er veldig bra, men er det mulig å lese noe ut av tallet. Jeg sliter også med å finne el, kan jeg lese noe av tallet når jeg har el? (El tester slår ikke ut)

Tusen takk for at du tok deg tid til å lese innlegget mitt:) Ha en riktig fruktbar sommer alle sammen:)

Sommer hilsen fra:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9777787-pergo-og-progresteron-niv%C3%A5/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

taller sier kun du har bra progesteron og at du har hatt WEL, ikke mer.

Hvis du vil vite mer nøyaktig måå du føre tempraturkurve. Måle tempen vher morgen tils amme tid og følge utviklinge hvis tempen synker for så å stige til over "normalen" igjen, har du hatt el...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...