♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Liker typer som ondskapens hotell, silent hill, osv. trengeri kke være kjente skuespillere egentlig. opplever ofte at de beste skumle filmene er de uten kjente skuespillere
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Ha du sett den norske da, Fritt Vilt? Den syns jeg faktisk var litt creepy...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Ja, har sett fritt vilt. den var kjempe bra har også sett hostel og saw. veldig bra de og..
candyland Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 blair witch er skikkeli skummel me rett setting og litt innlevelse....
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Sett alle saw filmene ja.. har også sett blaie witch. hm, ikke lett dett...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Har du sett IT filmene??? Grøss og gru....heheh har helt noja for klovner etter jeg har sett de!!!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Hellraiser Cujo Jeepers Creepers
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2007 Ja, sett IT, for mange år siden. jeg er også redd klovner etter den. hehe.. har sett de andre også De utrolige
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Hehehehe, da ble jeg tom gitt ;-) Har du sett alle 5 eller 6 hellraiser?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 Vet du hva du burde gjøre?? Se om du kan laste ned noen thai skrekk filmer...hehe skal love deg om du treffer på å laste ned en skikkelig en...så sover du IKKE godt i natt;))) Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med tittel ettersom de står på thai i Thailand...du må jo også se om de har engelsk teks!!! Bare et forslag;)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2007 American gothic er bra så den for ikke så lenge siden. da hadde jeg ikke sett den på flere år.
~**nuttis**~ Skrevet 6. juli 2007 #16 Skrevet 6. juli 2007 http://movies2.nytimes.com/gst/movies/movie.html?v_id=1970
~**nuttis**~ Skrevet 6. juli 2007 #17 Skrevet 6. juli 2007 Hvor fan du american gothic?kjempe lenge siden jeg så den,men husker den var dritsyk.Fikk lyst å se den igjen..
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 6. juli 2007 #18 Skrevet 6. juli 2007 Å har så mange mange bra-elsker sånne filmer..og er avhengig sv å laste ned. Plane Dead -råbra Pulse Grindhouse (nye R.Rodriges/Q.Tarantino filmen) Shadow Puppets Se etter aller after dark horror fest filmene-råbra alle sammen=)bl.a Wicked little things, The Gravedancers etc.. The messengers Rest stop In the mouth of madnes people under the stairs Har flere om du er int=) Silent hill kommer med film nr 2 snart=)jippy
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. juli 2007 Ja, var kjeeeempe stress å finne den. men sambo fant den tilfeldigvis og fikk lastet ned..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 6. juli 2007 Oi, der var det mange jeg ikke hadde sett skal få lastet ned så nett en som het vacancy.. den var bra så i går the hills have eyes 2. bra den å
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 6. juli 2007 #21 Skrevet 6. juli 2007 Ja vacancy var bra den=) hvor pleier du å laste ned? Har en side hvor de fleste største torrentsidene er registrert. www.torrents.to litt lettere å søke etter filmer=)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 6. juli 2007 jeg aner ikke hvor vi laster ned, jeg bare finner filmene, så fikser samboer resten heldig sånn sett. Ser en del etter filmer på www.imdb.com Så et par der jeg tenker vi kan laste ned: The keeper The maddening Cold creek manor så får håpe de er bra
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 6. juli 2007 #23 Skrevet 6. juli 2007 ja den sia er kjempe fin å se etter filmer på=)var sånn samboeren gjorde for meg før, men så blei e så nysgjerrig så han måtte lære me det=)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 6. juli 2007 hehe, en dag sitter jeg kanskje å laster ned selv. bør jo lære meg det etterhvert. er avhengig av film. elsker å se film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå