Gå til innhold

kjære alle sammen...


skytte75:)

Anbefalte innlegg

Jeg har så innmari behov for å komme med et lite råd til dere gravide. Først av alt vil jeg takke for hyggelige svar, og tiden jeg fikk dele med dere. Jeg har hatt en SA denne uken. Det var leit, men det går bra:) Jeg har ei nydelig jente på 9 mnd, og dette var ikke akkurat planlagt. Men trist er det jo uansett. Vil bare fortelle at hormonene i kroppen er forferdelig sterke!!! Mer enn man kan tenke seg.. Kjenner jo det nå, når de begynner å dabbe av. Til alle dere som er slitene og kvalme, ta livet med ro!! (Ikke det at det er farlig å ikke gjøre det), men spirene deres krever energi, og ikke så rent lite!! Svangerskap er ingen sykdom, men fy fillern og mye krefter det kan ta. Ja, da er det sagt, så ikke ha dårlig sannvittighet for uvaskede gulv og oppvask som flyter.Eller om dere har behov for å jobbe litt redusert en periode. Len dere tilbake og nyt tiden dere er i:) Og til dere som bobler over av energi, bare overse dette innlegget:) Lykke til videre, håper på å komme inn her igjen til høsten, men først skal sommeren nytes med hvitvin og reker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lenchen

åh, nam...hvitvin hørtes veldig godt ut nå, hehe :) Kos deg med datteren din og sommeren så håper jeg du dukker opp her igjen om ikke altfor lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...