Gå til innhold

Magen er steinhard


Gjest Lenchen J98, J08

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen

Kan det være livmoren jeg kjenner allerede? Merket det i går da jeg la meg at magen var kjempehard helt nederst, noe den ellers ikke pleier å være.. Jeg kan ikke se at den har vokst da.. Er 9+1 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ut som kynnere, da. Men det er jo veldig tidlig. Men jeg, som bare er åtte uker på vei, kjenner tydelig at det strammer seg nederst i magen innimellom. Helt merkelig! Noen ganger tenker jeg at jeg må være lenger på vei enn det som er tilfellet.....

 

Vet ikke mye om dette her, men hvis man har vært gravid før, kjenner man kanskje ting tidligere......fordi man gjenkjenner symptomene???

 

Har du vært gravid før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Ja, jeg har vært gravid før, og det er nok ikke kynnere. Den strammer seg ikke, men er veldig hard å ta på, den pleier til vanlig å være ganske så myk, hehe :) Har ikke noe vondt eller noen ting, og den er hard hele tiden. I og med at jeg er så lav, så lurer jeg faktisk på om det er livmora som titter opp fra bekkenet allerede. Jeg er kun 1,60 cm høy, og overkroppen min er kort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok livmora ja. Jeg er 1.78 høy og vi har samme mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Åh, så spennende dette er. Det er nå moroa begynner :) Og i dag er første morgen der jeg våkner opp og ikke er kvalm. Har faktisk lyst på frokost hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...