Gå til innhold

Kjenner veldig lite liv i forhold til de andre svangerskapene.....

Anbefalte innlegg

Hei! Er tredjegangs gravid og er i uke 19. Vet at det er svært individuelt hvor mye man kjenner av liv på dette tidspunktet, men reagerer fordi alt er så forskjellig fra de to forrige svangerskapene. Da var det masse liv og leven og tydelige spark fra ganske tidlig av. Denne gangen kjenner jeg så og si ingenting og det gjør meg bekymret. Skal heldigvis på ultralyd i neste uke.... Men, er det noen som har gjort seg lignende erfaringer....?

Fortsetter under...

Har ikke erfaring selv,men leste ett sted her på BIM at man ikke kunne eller skulle sammenligne svangerskapene med hensyn til spark og aktivitet for det var forskjellig fra barn til barn hvor aktivt det var. Men skjønner at du blir litt urolig, det hadde sikkert jeg også blitt (jeg er 1 gangs).

Alt er nok i den skjønneste orden!!!!!!!!!!!

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!

Hei, hei. Jeg har det på akkurat samme måten.Er 17 uker på vei nå og har ikke kjent noe enda, mens forrige gang var det full baluba fra uke 15, i uke 17 kunne en tydelig se sparkene uten på magen. Har mye større mage nå enn forrige gang, så det er litt rart å ikke kjenne noe.

Har slått meg til ro med at ingen svangerskap er like... men må innrømme at jeg er veldig spent på ultralyden.

lykke til:)

heisann!!!!

jeg er nå i uke 20 å kjenner svært lite.ligger halve natta å kjenner etter.har vert på ul å alt var i skjønneste orden,å hjertelyden har vært fin når jeg har vert hos legen.jeg har hatt 2 tidligere sv.skap å har kjendt liv veldig tili da.bekymrer meg litt nå,men siden alt var bra på ul må jeg vel bare vente å smøre meg med tolmodighet.

det er nok ingenting i veien hos deg heller.er veldig individuelt har de sagt til meg.

ønkser deg masse lykke til på ul!!!jeg vet akkurat hvordan du har det!

Annonse

huff hvor ekkelt da.. skulle akkurat logge meg inn og spørre om det samme.. er 18uker og har ikke kjent noe på to uker.. ha vurfert å dra innom jordmor for å høre hjertelyd, men hører det er flere med samme problem.. jeg er tredjegangs jeg også.. skal på ultralyd den 17. juli og er så redd for at noe skal være galt..

med de to andre kjente jeg daglig bevegelse iallefall fra uke 15

hei..jeg har det på samme måten..er også 3 gangs gravid..kjente park mye tydligere og tidligere i de andre svangerskapene..jeg spurte legen om dette,og han sa at det var normalt i 3 svangerskap for da hadde livmora blitt større etter de andre svangerskapene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...