Gå til innhold

Noen som hadde lav hCG i starten og lekevel er gravide i dag?

Benta

Anbefalte innlegg

Gleden var stor da vi teste positivt på søndag, men hCG på dag 12 viste 72 (greit nok), men har side økt bare til 82 på dag 14 og 131 på dag 16.

Prøver å holde motet oppe, men ser jo at dette er en mye lavere stigning enn det som er normalt. Der for håper jeg at noen her inne har opplevd noe lignende med lykkelig slutt.

Dette er forsøk 6 hos oss, og vi er rimelig slitne.....

Fortsetter under...

www.betabase.info

Jeg hadde hcg på 74 på dag 13. I følge ultralydterminen nå må jeg ha vært lengre på dag 17 da jeg tok hcg prøven. Jeg er nå 29+6... Jeg tok ikke flere blodprøver, Legg de tankene rundt hcg nivåer til siden og tenk og fokuser på at dette skal gå bra!!!

Hei!

Jeg testet positivt på blodprøve 12 dager etter innsetting av egg - hcg 70. Tok ny blodprøve snaue 2 uker etter der pga blødninger - den viste over 11000. Jeg håper også at det skal gå bra videre - at jeg kommer meg over i 2.trimester om noen uker.

Jeg er sikker på at dette går bra hos deg også.

Lykke til!!

Klem fra

Takk for oppmuntrende svar, og så koselig å høre i fra deg igjen Jolanta!!

Ja håper virkelig dette går bra, det er utrolig slitende å ikke bli sikker på at ting utvikler seg som de skal. har alltid spøkt med at det ikke går an å bli "litt gravid" men det er faktisk slik jeg føler meg nå.

Så vi håper og ber om at blodprøvene neste uke gir beroligende resultater

Annonse

Takk for oppmuntrende medlinger!

Har lest litt om "slow starters" på nettet, og ser at vi har 50% sjanse til at dette vil gå bra, selv etter positiv UL i uke 8 og hjerteslag. Så er jo realistisk nok til å vite at det er en risikograviditet.

Men likevel, 50% er jo en prognose det går an å leve med, det er jo bedre prognoser enn vi får på IVF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...