Misses*fødeklar* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hei! Jeg sover så dårlig på nettene for tiden. Jeg må opp alt fra 2-4 ganger å tisse. Søvnen blir jo avbrutt av dette og ligger ofte våken en del. Jeg grubler jo også mye over mirakelet i magen - det gjør det nok ikke lettere å sove.... Det virker som alle er så trøtte, sover på dagene og like godt på nettene. Er det bare meg som ikke følger "normalen"? :-)
Mamma_25 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Du er ikje alene om å ikje følge "normalen"... Er oppe en 3-4 ganger om natta jeg også. Må jo tisse da.. Så når jeg legger meg igjen da får jeg ikje sove. veldig irriterende! Ligger selv og tenker på det lille mirakelet så er inne i magen min *smiler* Sover så mye jeg kan på dagen og... I dag har jeg ikkje hatt muligheten til det.. Og gjett om eg er sliten nå... Er helt ferdig.. Er begynt og bli kvalm igjen og.. Hakke vært det på noen dager så... Men nesten litt "godt" og bli kvalm og da vet man den lille spiren er der fremdeles hehe
Gjest Lenchen Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg må også opp å tisse 2-3 ganger hver natt. Heldigvis har jeg ferie og kan sove lenge om morgenen
-fant - 05.03.2008 Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 jeg sliter med å sove på grunn av puppene.. bruker str. d fra før men nå er de bare utrolig ømme. og de tar jo sin plass de og.. lurer på hvor dette skal ende... og så må jeg opp for å tisse. men holder meg til 1-2 ganger
trying og kaisa elisebet Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 eg er kanskje oppe å tisser eit par gonger om natten,men det som er mest slitsomt er at eg vakner etter eit par timer, og ligger vaken lenge.. lite kjekt
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Jeg også. Flere ganger opp å tisse og så ligger jeg gjerne våken en times tid i løpet av natten og får bare ikke sove. Skikkelig slitsom, blir så stressa på å få nok søvn før arbeidsdagen begynner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå