Gå til innhold

Jævla forbanna blødning!!!


Kystrøya

Anbefalte innlegg

Er 7 uker på vei nå, og idag kom den "herlige" blødningen jeg har fryktet. Mistet sist i desember ifjor, var da 9 uker på vei. Startet på samme måte som det har gjort nå. Forbanna og!!!! Trodde virkelig det skulle gå denne gangen!!!

 

Må bare få blåst ut litt frustrasjon og nedstemthet. Har grått i evigheter nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er lei og sint nå. Det er mange som har hatt blødninger her inne og allikevel har det ikke betydd SA. Ring legevakten, evt. føden og be om en UL slik at du slipper å gå og bekymre deg slik. Ikke noe kjekt å gå helgen i møte på denne måten!

Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..det der er tøft. Ta kontakt med lege for ul.

Har selv vært i samme situasjon...og det er helt grusomt!

Masse lykke til! trøste klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist blødde jeg ifra julaften og 5 dager etterpå. Det endte i kraftige kramper med en MA som resultat. Var da på UL i mellomtiden og fikk se et levende foster med bankende hjerte. Likevel døde det...

Kjenner på meg at det går samme veien. Klarer iallfall ikke å være opyimist akkurat nå... Heldigvis har jeg ferie, slik at jeg kan ta det noenlunde med ro fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på besøk fra 2. trimester, men måtte svare på dette.

 

Det trenger ikke å være SA eller noe farlig. Jeg har selv blødd både rødt og brunt siden uke 6+0 og er nå i 14+1. Det beste er å ringe legen/sykehuset i morgen og høre om du kan komme på UL for å få ro i kroppen og ett svar. Vet at dette er en stor belastning for deg, krysser fingrene for deg og håper det går bra.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff skjønner ikke hvorfor noen skal være mere utsatt enn andre altså:( få deg en UL,kan jo hende det går bra allikevel. lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...