Gå til innhold

Er så kvaaaaaaaaalm....=o(


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Og litt vondt i magen,,...

 

Har i dag og i går blitt veldig kvalm igjen...Uff...Vet ikke helt hva jeg skal tro her....

 

Tok en blodprøve 22/6 (fordi testen hos legen var neg hos dem/ og mange pos hjemme) Denne viste hCG på 26.

 

Tok to nye nå denne uken fordi jeg har hatt blødninger og så ville legen finne ut om jeg mister eller om det er bare en blødning....

 

Blodprøven fra onsdag (4/7) viste en hCG på litt over 6000. Er ikke det mye på to uker?? Vel fornøyd er jeg nå i alle fall...

 

Så den blodprøven jeg tok i dag får jeg vite neste uke...Blir Leeeenge å vente synes jeg=o)

 

Det at jeg har blitt kvalm igjen er vel positivt vel og at det gjør litt vondt i magen har kanskje med at det vokser. Eller?

 

Vel ikke noe annet enn å vente=o)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kvalm og har vondt i magen selv... men jammen er det positivt :)

At man har vondt i magen er at livmora vokser... Har verket i hele dag, men det er bare positivt... kvalmen er her og så...

ikje noe kjekt og være kvalm :( liker det IKJE!

men den så venter på noe godt venter ikje forjeves :) *smiler*

 

Håper alt går bra med spiren din!!!

Lykke til ;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er den eneste...Tror jeg blir litt mer roligere med forhold til blødninger og magevondten..

 

Ja. Men ennå en stund igjen til det gode...=o)

 

Men kan trøste oss med at kvalm gir seg om noen få uker...=o)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på denne kvalmen... den kom på tirsdag og har økt i styrke siden. Kaster opp om morgenen, kvalm med brekkninger utover dagen og kvelden. Kjenner også ubehag/smerter i magen...og det er nok som du tror. Det er visst helt normalt å ha slike smerter, og det kommer av at livmoren strekker seg og vokser.

 

Vi har visst kommet ganske likt vi.... jeg har hatt en stigning i hcg i litt over en uke, fra 5000 - ca 11000, og for tre dager siden ca 25000. Verdiene dine har nok steget, men rart du må vente så lenge på svaret! Kanskje du kan ringe og spørre litt tidligere. Jeg fikk svar dagen etter at prøven var tatt.

 

Spiren din er nok der, og vi kan nok begge takke spiren for kvalmen! Lykke til! Krysser fingre for deg!

Klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...Håper inderlig at det stiger og det virker sånn..Har spist og kvalmen har ikke gitt seg ennå...

 

Men hadde det vært fredag i morgen så tror jeg det ikke hadde vært noe problem å ringe, men nå er det jo lørdag i morgen og legen har ikke oppe da...Så må vente til mandag/tirsdag...

 

Så bra at det hadde steget så mye da...Prøven min skal vel dobles nå da...Så får håpe den ligger på rundt 10-12 000 ...Såå spent...

 

Takk....=o)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

melder meg inn her jeg også! har ikke holdt på maten på over 1 uke nå...man blir jo så sliten..

 

men det er jo noe godt som kommer ut av dette så det er bare å bite tenna sammen :)

 

håper alt går bra med spiren din og at kvalmen snart gir seg :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...