Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Ja da ringte legen fra Danmark ciconia meg.. han hadde fått papirene jeg sendte til han fra undersøkelsen i 2005 der jeg fikk påvist endometriose og tette eggledere.. Han ville gjerne ha disse papirene for å se hvordan egglederene mine var tette... Om de var væskefylte osv.. Men han sier nå at disse egglederene som er tette er ikke årsak til 3 mislykket forsøk, hvor 2 sa. Han ville også at jeg skal ta kameraundersøkelse av livmor, og det har jeg fått time til 9 aug. er jo bare 1mnd jippii!!!!!!!!!! Og han hadde fremdeles veldig troa på at jeg kom til å lykkes!! DETTE TAR VI ET GLASS VIN PÅ )))))) God sommer alle sammen, måtte spirene komme til oss alle..
Veslesnuppa Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Kos deg med vin du Snuppa!!!! Og se fram til 9 august:) Ønsker deg masse lykke til!!! Gikk jo ikkke veien for meg... Heller..... Vet ikke om jeg orker et nytt forsøk akkurat nå.Medisinene tar så veldig på meg,og for ikke snakke om det psykiske presset... Du er en tøffing!!! Og god sommer til deg også!!!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Det var oppløftende. Dere vil klare det....Lykke til!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Hei rosa tårer... uff trist at du ikke lykkes, for du fortjener det virkelig!!! Men nå tar vi sommer ferie og nyter kjærligheten.. en dag lykkes vi også!! )) GOD SOMMER TIL DEG OGSÅ )
lita78ღ Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Så bra Tullemor!! Sånne beskjeder gir en kraft til å fortsette.. Måtte den sitte på neste!!!!
Tusseline Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Hei Tullemor! Lenge siden sist nå, kanskje du ikke husker meg?? Syntes det var trist å lese at forsøkene dine har vært mislykket, men det ser jo ut til at ting allikevel går fremover. De er jo utrolig flinke i Danmark og vet hva de snakker om så vi får krysse det som kan krysses for at Karsten hadde grunn til å tro dere vil lykkes. Det blir deres dag med pos test og etterhvert skrikende barn skal du se:-) Vi var så heldige å lyktes på 2 forsøk og har nå fått ei lita tulle. Et lite mirakel er det som vi er så utrolig glade i. Masse lykke til videre! Klemmer fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 Hei Tusseline.. svarer det her også.. gratulerer sååå mye!! Kos deg masse fremver og nyt dette.. )) god sommer Nå er det bare 1 mnd til full utredning ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå