Gå til innhold

trehjulsykkel eller tohjul med støttehjul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenke å kjøpe det til gutten minhar hat begge deler før men ikke vist særlig interress får det ,har ingen av delene nå(ble stjelt i vinter?gutten er nå 3 år og 8 mnd?hva køper jeg

Fortsetter under...

Skrevet

jeg hadde kjøpt tohjuls med støttehjul,da får han glede av den neste sommer å

Skrevet

sory ble vist mange skrivefeil her.

Skrevet

Jeg er ingen fan av tohjulssykkel med støttehjul, det har nok med at jeg aldri likte det selv som barn. Jeg gikk rett over til tohjulssykkel jeg, noen knall og fall ble det jo, men så gøy det var når jeg mestret det :o))

Skrevet

jeg liker egentlig heller ikke støttehjul om man skal tenke på tohjuls sykkel heller,tatt de vekk på ungenes her og heller kjøpt slik støtte arm bak sykkelen deres som jeg holder i når vjeg er på jogge tur ol...veldig praktisk,men siden gutten begynner å bli litt stor er jo snart tre hjuls sykkel tiden forbi også kanskje

Skrevet

Kjøp en sånn balansesykkel, sykkel uten pedaler. Vi kjøpte en sånn på Brio til 299,- Fin overgang før en begynner å sykle med 2 hjul. De som lærer å sykle med støttehjul lærer seg uvaner som gjør at når de tar støttehjulene bort så lener de seg ofte feil vei i svingene osv. Balansen må på en måte læres på nytt, derfor er balansesykkel et fint alternativ.

Annonse

Skrevet

Grøss, nei til støttehjul.. og falsk trygghet.. Ja til trehjulsykkel, og senere lære å sykle med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...