Gå til innhold

veldig nervøs her


Anette med nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

er så redd får at den lille i magen skal forlate meg , jeg anner ikke hvorfor jeg føler det sånn får det gikk jo bra i forgje svangerskap men har mistet en gang før det men da med ikke samme mann heller , vet noen om jeg kan få undersøkt om alt er bra før jeg bekymrer meg helt her ? er i uke 5 bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AKKURAT som meg:( jeg bare VET at jeg ikke kjem til å få denne ungen at det kjem til å bli en SA. forferdelig tanke da man virkelig har planlagt og bli gravid, vi ble det på første forsøk, men alikevel.

jeg er 4+2 i dag!huff så vondt dette er.jeg har jo ikke merket en eneste blødning fram til nå,men mye menssmerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jeg med min nr 1 også veldig mye mens smerter men det er normalt i de første ukene men er så nervøs alikevel får jeg har så vansklig med å bli gravid så dt å miste et er et mareritt får meg , men trøster meg med det at jeg får en ul i midten på august da men det er så lenge til liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmerter er normalt ja, når livmoren vokser, men kombinerer man dette med litt blod, så er det ikke rart at folk blir nærvøse...

 

Det er også "normalt" å blø men da uten smerter...

 

til HI:

Dette kommer til å gå så bra...Har selv blødd noe/en del så langt i svangerskapet...Blir spennende å se på prøvene mine om det går den riktige veien eller i das.

 

Hvis du vil vite om ting er som det skal så er det blodprøver de tar...de vil ikke fått sett noe nå...bare fosteranlegg...(pose med en liten prikk i/eller hjertet...)

 

Ønsker deg uansett lykke til...

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke man skal gå rundt å uroe seg for å miste, prøv heller å tenk positivt å nyt det mens man kan. Er selv bare 5 uker på vei og selvfølgelig streifer tanken meg at jeg kan miste siden man leser så mye om det. Men hjelper ikke å gå rundt å tenke det hele tiden!!Er første gang jeg er gravid, men prøver å tenke positivt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...