Gå til innhold

vært hos legen i dag


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

har testet hjemme med 5 tester alle positive uten tvil. legen sin var svak positiv. han sa det tydlig var HCG stigning der ettersom den var litt positiv. han sa jeg ikke skulle forvente for mye før om 2 uker, da var det mer sikkert. jeg kunne få en SA når som helst virket det som han mente. mensen kunne dukke opp når som helst.jeg er 4+2 i dag... han sjekket meg ingenting,ingen prøver. på meg virket det som han syntes det var helt lattelig at jeg testet så tidlig, og ikke måtte forvente meg for mye.! flere med slike beskjeder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, han var da litt i overkant pessimistisk!

Jeg testet også positivt ganske tidlig, og det er jo klart at en del mister de første ukene, men for all del ikke alle!

 

Men altså: menn forstår ikke det der helt. Vi vil jo vite med en gang det er mulig om vi er gravid eller ikke, mens enkelte menn tenker "er det så nøye da? Du finner det jo ut før eller siden likevel.."

 

Gratulerer med gullet i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Sånn er det hos legen...

 

Kan fortelle at torsdag den 21/6 så testet jeg positivt og på fredagen så tenkte jeg skulle til legen og teste meg der, bare sånn får å være sikkert...

 

Tror du ikke jeg testet neg der eller...Jeg tror jeg var 3+2 eller noe den dagen jeg testet. kan godt hende jeg var 4+3 eller noe...

 

Så jeg fikk ta blodprøve og den var pos...lå på 26 og det sies at man da er ca 3 uker på vei...Sånn ca, kan være et sted mellom 3-4 uker...

 

Hehe de byttet ut testene de hadde til noen andre og som skal være bedre, pga meg...haha..Det var litt flaut og kult å høre...

 

Men så lenge du ikke har vondt eller noe så skal det gå bra...Så får du bare heller ringe en annen lege og bestille den første legetime=o) rundt 12 uker tror jeg det er eller var det 8...hehe..ikke lett å holde styr på dette...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=) ja var litt flaut, for helsesekretæren trodde den var neg, måtte ta på briller for å se;) legen ¨så den var positiv. det var ikke min lege da han er på ferie, men følte jeg måtte snakke med en lege før jeg reiser til Italia. reiser om 2uker. men nå klarer jeg ikke helt å skjønne jeg er gravid, når han var så negativ. neida ingen plager annet enn såre pupper,menssmerter og trøtt. har ikke sett tegn til noe blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker ofte litt billigere og mindre sensitive tester på legekontorene, har hørt om flere med slik erfaring.

HØres ut som at du har gode symptomer, hadde det slik jeg også. I tillegg til en veldig rar mage med mye luft:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...