Gå til innhold

Hvor lang tiss har deres mann, min har 14 cm, er det lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har 17-18 cm, meget fornøyd ;)

Skrevet

Jeg ER mann, og pikken min var 17 cm i sine velmaksdager. Kunne nok bli 18-19 cm hvis jeg presset linjalen godt inn til magen.

Tykkelsen i erigert tilstand er ca 35 mm i diameter. Nå har jeg fått diabetes og snurrebassen er ikke lenger så sprek som den var. Men med godt håndarbeid eller suging blir den ganske bra, kanskje litt tykkere enn før men ikke så lang.

Er det noen fra Bergen her?

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Min eks har 23 cm, og den er veldig grov !!! Synes det var i største laget, var jo godt osv, men følte meg som en jomfru hver gang. Og ikke snakk om han fikk den i rompa mi for å si det sånn!

Nå er jeg sammen med en som er ca 20-21 cm ( har ikke målt, men den er ganske stor, men heldigvis ikke så grov som esksen sin) Og den kan jeg ta i rompa om han har varmet opp hullet godt først.

Synes fremdeles disse er litt for store for meg, er selv ganske liten og trang :(

Han jeg er sammen med nå synes det er deilig at han må presse seg inn, og at jeg kjennes ut som en jomfru hver gang. Han sier det er deilig å se han tar meg med den digre kuken sin =)

fint for han...

Skrevet

min kjære har en deilig kuk på 17 cm, som er ganske tjukk. min erfaring er at det er tykkelsen på kuken som gjør alt for meg. har datet en som hadde lengde på godt over tjue, men den var så smal at det ikke hadde noen effekt.

dessuten er det jo ikke alle som får vaginal orgasme! det beste er jo å bare nyte klitorisorgasmen, er jo god den også:D

Skrevet

Har ikke målt størrelsen, men er av de større jeg har vært borti. Og jeg plages dessverre med dårlig elastisitet, så jeg revner stort sett hver gang. Blir lite sex av sånt... :-( Må jo ha noen dager på å gro sammen igjen, og gruer litt. Skulle gjerne vært mindre, men jeg elsker han som eier den, så da så.

• 2 uker senere...
Skrevet

Min mann har 18 cm og veldig tykk. Synes nesten det er viktigere at den er tykk. Den er veldig flott når den svulmer opp og blir stiv og hard. Veldig fornøyd jeg i alle fall.

Skrevet

Min mann har 21 cm, og passelig tykkelse :)

Har dumpet en som hadde pencildick, og en som hadde DEN klubba utelukkende pga størrelsen på pikken! Det verste var han som hadde for stor pikk. Det var jo heelt jævlig.

Skrevet

Aner ikke størrelsen på mannen min sin penis, tenker den er ganske gjennomsnittlig. Men han er den eneste av dem jeg har vært med som vet hvordan han skal bruke den. Sex med ham er himmelsk! Har hatt en som var kjempediger tidligere, og det var rett og slett smertefullt.

Mannen og jeg kan ha spontan sex når som helst, hvor som helst, i alle slags stillinger, uten at jeg trenger å "varmes opp" så veldig i forkant. Fint å kunne variere.:) Deilig!

• 2 uker senere...
Skrevet

mannen min har liten tiss. den er vel 13-14 cm. Har målt en gang, men det er lenge siden. Men den er heldigvis ganske så tykk og jeg blir tilfredsstilt i de aller fleste stillinger. Noen ganger i noen stillinger skulle jeg ønske at han hadde et par cm til. Men det jeg synes er så rart er at det er så INNMARI liten når den er slapp. Vi snakker 4 cm eller noe sånt. Er det virkelig vanlig? Han er flau, og er veldig ubekvemt med å dusje med andre og sånn. Synes det er rart at den forandrer seg så mye. Den blir jo kjempetjukk og forsåvidt lang nok når den er stiv.

Av og til fantaserer jeg om å prøve en større tiss, men har innfunnet meg med at det aldri kommer til å skje.

• 4 måneder senere...
Skrevet

14 cm er veldig lite spør du meg.Min mann har 21cm:-)

Skrevet

Teite dere er.. hvem er dere yil å si at 14 cm er lite? DET ER HELT NORMALT! Det er vel ca. 50 prosent av dere som juger på lengden.. barnslig.

Skrevet

Har aldri prøvd så liten men hadde vel funka det også sikkert.samboer har en på 19,5cm og den passer perfekt for meg.eksen hadde 24cm og tykk noe jeg syns ble i meste laget

• 1 måned senere...
Skrevet

Min mann har 23 cm lang kuk, men den er ganske tykk.. i begynnelsen ble jeg litt skremt - men, nå blir jeg gal av den... hver gang. Hadde aldri prøvd stor kuk før. Tror vi jenter er mer opptatt av størrelse (ikke minst visuelt) enn det vi tør å innrømme.

Skrevet

Er det ikke 30 cm lange linjaler man får uttdelt på skolen?? må le når jeg ser for meg den og dere i senga hahaha og noen fyller den faktisk nesten helt ut!!! 28 cm var det ei som svarte!! er det en penis eller et våpen???

Jeg har hatt en "våpen"-erfaring og det var ikke digg i det hele tatt, bare håpet han skulle bli ferdig før han begynte å tukle med lungene mine, og har venninner som har spurt sine partnere om "er den inne?" fordi de ikke har kjent noen ting fordi de er for små.

Nå har jeg en mann som jeg har et deilig sexliv med, men jeg vet ikek om han er over 15cm, tror ikke det. Men han vet hvordan han skal bruke både den ;-)

Skrevet

Er det ikke i grunnen rimelig likegyldig hvor stor pikk/tiss/penis alle andres kjæreste har? Det som betyr noe er vel om DU er fornøyd med de 14 cm som din mann har....?!! (Det skal jo helst være deg som har glede av den, og ikke "alle andre") Vi er jo alle bygget forskjellig, har forskjellige krav eller behov for sex, og da er det viktig å finne en som passe netopp deg, og ikke alle andre. Forøvrig er det jo en litt morsom debatt inne på en "barn i maven side" vedrørende ens mann, ville nå mene at det kanskje er litt i seneste laget å trekke mannens størrelse i tvil nå..

• 3 uker senere...
Skrevet

Samboeren min har ca 20 og ganske tykk. Deilig!

Litt bøy på den også. Treffer perfekt! Orgasme hver gang:D

Skrevet

hehe.........

tror det bare er de mannfolka som har en stor en som er komfortable med å måle, jeg

Derfor alle som. svarer her har mann med stor tiss ;)

Selv aner jeg ikke hvor lang mannens er. Han driver ikke å måler ;) Hadde en kjærest med en på 18, han likte å måle, jeg fikk den aldri til å bli lenger enn 17 da jeg holdt linjalen hehe.....

Jeg har hatt MANGE ligg, men sjelden truffet på noen som var større enn min forhenværende på 17/18

• 2 uker senere...
Skrevet

Har hatt store, og har hatt små..

Jeg opplevde ikke vaginal orgasme før min nåværende. Han har vel en 14-15 cm, ikke tykk, ikke tynn..

Det ér faktisk ikke størrelsen det kommer an på, for de fleste. Vi må holde på leeenge, skal jeg komme under samleiet. Med en som er større, hadde jeg aldri i livet klart å komme. Da er det bare en liten mm feil bevegelse, og jeg får vondt, og hele "orgasmestrømmen" forsvinner!

Nei! Takke meg til en litt mindre, som VET hva han gjør! Test ut forskjellige posisjoner, ha laaangt deilig forspill, og få gjerne en orgasme først, før dere setter i gang med selve knullinga. Det gjør susen for meg! Øv også på å stramme muskler der nede. Hele bekkenmusklaturen er med på å gi fantastiske sexopplevelser for min del! :)

Skrevet

Hmmmmm.... så utrolig mange som vet lengden på tissen til mannen sin da!!!! Jeg har ikke peil.. men må vel få lov til å understreke at for meg har størrelsen faktisk noe å si...

Er selv en høy jente på over 1.80 høy og var sammen med en liten asiater før.. og sex med han var ikke noe å skryte av egentlig, men helt greit... men vi var sammen lenge alikevel.. fordi det er ikke sånt som betyr noe. Da det ble slutt hadde jeg en fling med en gutt og fy...!! Trodde ikke de fantes i så små utgaver jeg!! Det gikk jo nesten ikke å gjøre noe med den... det ble bare rart... uff... stakkars...

Men så har jeg funnet drømmemannen.. endelig:) Og han passer jo perfekt til meg.. vet ikke str, men stor og god i allefall!

Fyller meg helt opp og jeg tenner veldig på han:) Deilig å finne en som matcher meg også på denne måten:) Tror han er nærmere 20 en 15 i allefall.. men det passer den lange kroppen min godt:)

Skrevet

Jeg er imponert over at det er så mange som vet størrelsen på tissen til mannen. Jeg har aldri visst det på noen av mine kjærester...

Vel... Det er du selv som vet om 14 cm er for lite eller ikke. Det er mange som foretrekker en stor en. Personlig synes jeg det er mer enn nok med 14 fordi g-punktet mitt ligger så langt ute, at til og med 5 cm ville vært passelig. Jeg liker det også fort og hardt og hvis han har for lang da, bunner han, og det er bare vondt. Man reagerer gjerne ulikt, men når jeg får g-punktsorgasme blir han presset ut. Da kan det også være en fordel med kortere tiss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...