Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #26 Skrevet 12. september 2007 er så absolutt ikke størrelsen det kommer an på. var sammen med en i 2 år som hadde 26 cm lang penis, men den var litt tynn (ikke mye). var heller ikke ubehagelig, men det virket nesten for stort til å kunne håndteres, viss dere forstår.. han nå har 19, og er akkurat sånn som en penis bør være, litt brei, så den fyller, med ett litt større hode så jeg får bedre stimuli:) har det godt med andre ord;)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #27 Skrevet 17. oktober 2008 jeg syns nok 14cm er lite ja,men uansett så er det bruke som er viktigst.Min mann har en på 19,5cm målt fra rot til tupp på oversiden:-)akkurat passe
Tonemette Skrevet 17. oktober 2008 #28 Skrevet 17. oktober 2008 typen har 20cm med passende tykkelse:-) ...men har hatt god sex med både større og mindre en det
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #29 Skrevet 1. november 2008 Er det flere enn meg som har dumpet en type utelukkende pga størrelsen ?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #31 Skrevet 8. november 2008 Min mann har en på ca 15cm og er helt perfekt for meg.Og den er utrolig deilig i rumpa også!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #32 Skrevet 30. november 2008 Den er akkurat som den skal være.Han er helt gjennomsnittelig. Det var mye store tissefanter her og jeg er ganske vant med det selv. Men som sagt det er hvordan han bruker den og hvordan du bruker din musklatur i skjeden som avgjør det.Hvilke stillinger osv. Og når de er store kan det fort bli litt kjedelig siden det er endel stillinger man ikke kan gjennomføre!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2008 #34 Skrevet 18. desember 2008 Det som er så utrolig her er at alle har menn med veldig lang tiss. Tror vel ikke på alle:-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #35 Skrevet 20. desember 2008 sambo har ca18-20... men jeg klarer ikke å få orgasme selvom, har aldrig klart det med oen jeg har hatt sex med, men med tunga å/eller fingrene så kommer de med en gang hihi så ikke vet jeg hvilken str det må være for å komme, men eg jo også mange kinner som ganske enkelt ikke kan få vagina orgasme
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #36 Skrevet 24. desember 2008 Jeg får vanligvis alltid lett orgasme under samleie ( uten stimulering av klitoris ) har et veldig følsomt g-punkt . Men følsomheten varierer med syklus / og hvor kåt en er på forhånd .Men uansett trenger jeg en god normal size uansett for å få til orgasme .Har ligget med en del menn - og de minst utstyrte av de ....sorry - men det var kjedelig for min del .Og orgasme uteble selvsagt under samleie da .Små peniser er desverre ikke godt ( nok ) desverre . 14 er innenfor normal - men jeg syns det høres litt lite ut - han er sikkert ikke tykk nok heller . Så skjønner du vil slite med å få det til - spesielt om han er tynn i omkrets også .Noe de ofte er når de er bare 14 . Tykkelsen har mest å si ....syns jeg .I dag har jeg en mann på 17 cm ....er kjempefornøyd med det .Og valgte han faktisk litt ...pga at han passet meg utmerket sexuelt ....men så er han ikke så flink med husarbeid da ....men hva finner man seg ikke i ? For å få litt bra sex : ) he he Men så lenge den biten av livet fungerer så utrolig bra - så skal man ikke klage .Er mange som sliter her inne ....leser man her inne ! Men til TS - jeg ville ikke satset å leve livet ut med en mann som var for liten for meg . Kvinner har faktisk også RETT TIL et tilfredsstillende sexliv i dag - ikke bare menn . Så er sex viktig for deg - så velger en partner ut fra visse " kriterier " etterhvert som man finner ut hva man liker og vil ha . Vi kvinner blir ofte " videre " der nede ettersom årene går ( men ikke alle da ) - hvorfor velge mann med mini-size lem - om man tenker på noe langsiktig forhold da ...? Før eller siden blir man misfornøyd med det .....og bare tenker på større og bedre saker ..... Huff - kjipt å leve slik hele livet . Jeg kunne faktisk tenkt meg noe enda litt større ..he he Gøy å prøve : ) JA - større saker er bedre - enn små . Slik er det desverre bare . Naturen skulle utstyrt menn mye bedre ...så de passet oss kvinner bedre .er fryktelig mange små-karer ute å går .Finner man en mann med 17 cm - er man jo heldig og hatt flax her i Norge . Og jeg som har lest normenn liksom skal være blant de best utstyrte europeiske menn .Kan ikke stemme .
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #37 Skrevet 27. desember 2008 Min har 22 cm, tykk, og perfekt bøy:) Er superfornøyd altså! Og jeg har målt den selv så jeg vet det stemmer. Men kan være som enkelte sier, den blir rimelig stor av og til, og noen ganger litt FOR stor.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #38 Skrevet 29. desember 2008 hmmm...tror det er veldig mange her inne som lyver på seg noen cm.... hvis ikke stemmer nå ikke gjennomsnittet i norge, med mindre dere har afrikanske stallions hele gjengen... synes ikke 14 cm er lite, ikke langt unna mann min sin str. men jeg har faktisk hatt den beste sexopplevelsen min med en som var litt mindre...så det kommer helt an på.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #39 Skrevet 31. desember 2008 hmmm iht til det jeg har sett av undersøkelser skal en normal pikk være mellom 14 og 18cm lang. Underlig at det fleste her inne har partnere med en pikk som er betydelig større enn det som er norrmalt. Er dere "heldige", lystløgnere eller er dere ikke i stand til å bruke en linjal ? Jeg er en mann som er "normalt" utstyrt, bruker ikke XXL kondomer - men vanlig størrelse som er lang nok og sitter bra. Min erfaring er at dette er stort nok for de fleste, for lang og tykk for noen og for lite for enkelte "vaskbøtter"....
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #40 Skrevet 17. januar 2009 Min kjære har vel 14-15 og jeg er kjempe fornøyd.Hatt en del store inni der og det gjør til tider bare vondt.Veldig fornøyd med kjæresten min.Så jeg vil ikke si at det er lite
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #41 Skrevet 10. februar 2009 Sambo har 24cm, og passe tykk men, er ikke sammen med han pga størrelsen på kuken hans heller da....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #42 Skrevet 20. februar 2009 Min nåværende har ca. 15 cm, det er akkurat passe. Min forrige samboer hadde 20 cm, det kunne ofte bli ubehagelig i endel stillinger. Den største jeg noen sinne har hatt var 24 cm og utrolig tjukk, det tok et kvarter bare å få den inn i det hele tatt, så det var alt for stort.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #43 Skrevet 20. februar 2009 Det nytter ikke hvor stor den er, hvis han ikke har "ræv" til å drive den med !!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #44 Skrevet 21. februar 2009 Dere er noen rørete kvinnfolk.. hva får dere selv ut av å skrive inn anonymt om at mannen deres har stor tiss..??(!) sitter med go følelsen der du sitter og skriver inn da eller.. hmm.. bare en tanke.. hva har det med sex i svangerskapet egentlig? str er forskjellig om man ikke er gravid uansett, og mindre plass te kuken blir det stort sett på slutten uansett..alle har sine ups'n downs seksuellt under sv.skapet. noen også utenom sv.skapet..det har noe med forholdet mellom 2mennesker å gjøre er jeg ganske sikker på... blir litt små opprørt av å lese så mye vas..og mener du dette er vasete skrevet, er det bare å "klage" .. leste oversikten over temaer, og kikket inn her for det er et vesentlig tema for de aller fleste, men det er bare surr på denne tema siden for å si det sånn.. og kontakt annonser damer imellom , "jentekos, når mannen er på jobb"..syke damer rundt om i landet... jaja...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #45 Skrevet 28. februar 2009 Min mann har også en tiss på 14cm, det er nok for meg ihvertfall!! dessuten er den perfekt i rumpa mi også,noe jeg elsker!!
Countess Skrevet 5. mars 2009 #46 Skrevet 5. mars 2009 Maa sa at etter aa ha lest alle innleggene haer, glemte jeg helt av at jeg var inne paa "barn i magen" siden! Er av den type jente som kan snakke om alt,og synes generellt svaert lite blir for dumt..men naar jeg plutselig fant meg selv aa lese om hver deili det er med kuk i rumpa?? merket jeg at jeg faktisk ble brydd! Men for aa si min mening paa spm (som oxo svaert faa glemte aa gjore),saa er ikke 14 cm for lite til aa faa orgasme. Og siden gjennomsnittet ligger paa rundt 14 cm er det heller ikkje lite til noe. En orgasme kommer ikke basert paa mannens storrelse,men paa trygghet til partner OG deg selv! Noen damer faar rett og slett bare ikke vaginal orgasme. Har selv aldri hatt en,og vet det er et flertall som aldri har hatt en. Enig med di som sier at det komme ann paa hvordan han bruker den! Aa ingen mann vet hvordan aa bruken den uten at du forteller han det.. Et raad jeg maa vaere flinkere aa ta i bruk selv
1gang09 Skrevet 21. mars 2009 #47 Skrevet 21. mars 2009 Trenger ikke være for liten, er vel bare hvordan han bruker den:) typen min har 19 og det er helt fint, men han kan desverre ikke bruke den da:s
b10na&lillegull Skrevet 21. mars 2009 #48 Skrevet 21. mars 2009 Tykkelsen har mye å si.! Sambo har 19, men hadde nok ikke merket forskjell om den var to-tre cm mindre
meg1975 Skrevet 21. mars 2009 #49 Skrevet 21. mars 2009 Størrelsen har selvfølgelig noe å bety fordi om en kvinne skulle fritt utstyrt en mann fra topp til tå ville hun vel heller velge en på 18 cm med stor diamenter enn en smal og kortere på 14 cm...de fleste kvinner liker veltrente menn i forhold til overvektige..... det er alltid noe som er litt bedre enn noe annet, og det er selvsagt bare tullprat dem som prøver å overbevise seg selv om at størrelse ikke har noen betydning.
Hulderjenta Skrevet 24. mars 2009 #50 Skrevet 24. mars 2009 Ja sjølvsagt tel storleiken. Min man har ein på 20cm og eg målte breidda på tuppen til 7 cm. Sjølvt om eg nyt den inni meg er det ofte synsintrykket som likevel tel mest i første omgang. Klart dei fleste kvinner blir tent av dette! På same måte som dei fleste menn vert tent av store bryst. Dei som påstår noko anna er ikkje ærlege.Men sjølvsagt er det kvinner som har problem å få inn denne storleiken, men når den er inne, då er det berre himelsk godt. Det krevst likevel litt trening, men det er verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå