Gå til innhold

Hvor lang tiss har deres mann, min har 14 cm, er det lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for lite til å få orgasme fks, for det får jeg ikke uten berøring av klitoris.

Skrevet

Hei!

Tja, det er nok litt lite ja. Min mann har 22 cm og det er stoort! Men det er bare deilig. Var sammen med en mann en gang og da fikk jeg ikke organsme. Men alle har vell sin smak. Klem:-)

Skrevet

ingen ting er for lite men måten den blir brukt på...

Skrevet

15cm og det er akkurat passe for meg.jeg skjønner ikke vitsen med å ønske seg en kjempelang en likevel,men får jo ikke det inn likevel.tjukkelsen har mer å si.men jeg liker ikke for tjukke heller,blir jo bare sår da.mellom 15-20cm er vel det perfekte for meg iallefall.men det kommer jo mye ann på hvordan han bruker redskapen sin syntes jeg.

Skrevet

Nå har jeg aldri målt typen min sin, men som de sier over her. Alt til sin smak.

Jeg er veldig fornøyd med typen min sin og kunne ikke tenkt meg noe større egentlig.

Har venninner som digger jo større de er.... Jeg syns det bare er smertefullt.

Tipper han har rundt 15-16 cm

Skrevet

ved 17 cm så bunner jo gubben kjærringa uansett, og det er IKKE godt. Var sammen med en som hadde enorm og det var rett og slett vondt.

Elsker sambo sin kuk :=) den er passelig, og overhode ikke liten... Tykkelsen har jo og en del og si, og hvordan de bruker den...

• 2 uker senere...
Skrevet

for min del har min helt perfekt lengde...20

angående lengden så har ikke den så mye å si, som tidlligere nevnt er det måten den brukes på, men også tykkelsen. Hva er godt med en lang og tynn tiss?

Uansett så er ikke bunning noe godt(etter min mening) som også er nevnt, men noen liker vel det også...

• 4 uker senere...
Skrevet

Min kjære har 18 cm og jeg synes det er helt perfekt, passe tykk er den oxo.

Kunne godt tenkt meg å prøve å ha sex med en som er enda større, men er ikke sikkert jeg ville likt det. Hvem vet.

Jeg elsker ham, og vi har det fint sammen.

Tror ikke at størrelsen er det som gjør sex bra, men hvordan typen bruker den og alt det andre som hører med.

Jeg får ikke orgasme ved penetrering uten stimulering av klitoris, men funker fint for oss. Vi har et fantastisk sexliv.

Skrevet

Mannen min ha ca 20 cm og er passe tykk. Den var litt for stor i begynnelsen men etterhvert passet vi perfekt sammen, Det eneste er at han ikke kan ta meg hardt i alle stillinger for da kan det gjøre vondt.

Vi har et urlig bra sexliv og må jo si det tenner meg litt ekstra at han er så stor:-)

Skrevet

Min samboers er 14-15cm, tykkelsen er jeg ikke sikker på faktisk.. virker til å variere i forhold til humøret =P Men jeg synes ikke det er lite, jeg synes det er perfekt for meg! Vi kan da gjøre det hardt, sakte, fort, løst i alle stillinger uten at jeg får vondt.

Mens derimot større menn jeg har vært borti (20cm+) har vi mått passe på hva vi gjør og hvordan vi gjør det slik at jeg ikke skal få vondt. Og sånn likte ikke jeg å ha det.

Så 14-15cm er purrfekt.

Om den er for liten til å få orgasme av tviler jeg på. G-punktet vårt er ikke sååå langt inn, og dessuten er ikke vi 20cm dype.. Mins å ha lest 12-14cm eller noe jeg når vi er kåte. Men kan ta feil seff.

Skrevet

Min har 19 og jeg nes det er en perfekt størrelse, jeg mener størrelsen har litt og si. Jeg har prøvd alt fra lite til stort (ikke så mange, men forskjellig str iallefall). MEn akuratt nå i svangerskapet er 19 cm for stort, etter en stund er det noe som bunner iallefall!! Så ett par cm mindre hadde vært godt nå! Men noe over 19 cm er for stort igjen!! :)

Skrevet

jeg har ligget med ganske mange, og dermed også sett mange forskjellige størrelser, helt fra de bittebittesmå til de store som man tror man aldri kommer til å klare å få inn.. men jeg får ikke orgasme av noen uten å "kose med klitten"

Skrevet

Min mann har 19 cm på lengde, tykkelsen er jeg ikke sikker på men den er iallefall tykk og lang i forhold til tidligere partnere jeg har hatt. Psykisk synes jeg det er veldig opphissende når han får ereksjon ettersom den er både stor og hard. Men jeg har hatt andre partnere med mindre penis som jeg også har funket fint med, så det handler nok mye om hvordan man har det sammen som par og hvordan sex man har.

Å suge er litt mer slitsomt ettersom vanskelig å få den inn i munnen uten at det føles som kjeven går ut av ledd...

Skrevet

det viktigste i sexlivet er at man tar hensyn til hverandre og viser respekt, nærhet og at man tenner på partneren. Størrelsen har noe og si, en for liten tiss merkes litt lite i mange stillinger og kan til og med falle ut. Men en stor kan bli smertefull. Men tenner man på mannen som person finner man nok ut av det. er ganske vanlig å måtte stimulere klitoris for å få orgasme. den kan også stimuleres ved at du tar bena sammen og han presser seg mot deg mens han har tissen inni deg. Legger merke til at alle signerer her med anonym, er dette et tabu tema?

Skrevet

Ville vel heller si at dette tema er litt personlig enn tabu, sikkert derfor mange anonyme:)

Skrevet

Min har en på ca 19 cm. Fornøyd jeg :)

Normalen ligger på mellom 13.5 & 16 cm. Ikke diskuter engang , for jeg har vært på sex & samlivs kurs , å vet at dette er korrekt!

Skrevet

Jeg blir enda en anonym.

Ikke målt på en stund. Men var like stor som såpeflaska mi. Litt under 20 cm. Og her går det i misjonær for det meste. Resten er ubehagelig. Den er litt for lang kanksje.

Skrevet

Har aldrig målt,men tipper rundt 16-17, det er helt perfekt! Har vært bortig større,men det blir bare ubehagelig,å des kan sambo ta meg i de stillingene han vil,bare han er forsiktig til jeg er skikkelig kåt. Fungerer helt perfekt til og gi meg multi orgasmer uten og stimulere klitoris...

Skrevet

Kjæresten min sin er egentlig ikke spesielt stor. Har ikke målt, men den er ikke mer enn 14 ihvertfall. Men jeg synes den er helt perfekt! Jeg har faktisk aldri hatt så god sex i mitt liv! Det er helt fantastisk. Det handler om å vite hvordan man bruker den, som tidligere nevnt. Og det skal jeg hilse dere å si at han vet! he he :)

Men det dreier seg jo også om at han har den største respekt for meg og jeg for han. Vi tør å snakke sammen og fortelle hverandre hva vi liker. Jeg kunne ikke tenke meg noen andre og ihvertfall ingen større kukk! ;)

Men faktum er at mine desidert beste sex-opplevelser har jeg hatt med menn som ikke var spesielt store. Selv utenom forhold, hvor følelser og respekt var av mindre betydning. Har også hatt sex med mange menn som var store, men det synes jeg stort sett var oppskrytte greier.

Nå skal det jo sies at kjæresten min har endel erfaring fra før da. Man vet jo ikke bare sånn helt av seg selv hvordan man skal bruke den.

Angående orgasme har jeg aldri fått det uten å måtte stimulere klitoris. Tror det er mest vanlig. Ikke så mange som får det kun ved samleie.

Kos deg med den han har, og lær dere hvordan dere tilfredstiller hverandre. Størrelsen har ingen betydning!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei det er ikke for lite. Det gjelder bare å finne de rette stillingene!

En som funker supert på meg er når jeg ligger på rygg, og han sitter foran meg, med bøyde knær. Og så drar han meg litt oppover. Da stimulerer han g-punktet og da er det bare å nyte :)

Omtrent som dette:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=365038&bid=10

• 2 uker senere...
Skrevet

min var vel 20\21 cm:) sinnsykt fornøyd med den ja:)

grov er den også:) noen ganger er han litt for stor for meg! men ellers funker det bra!

Skrevet

peisens størrelse har ikke noe med hvor lang han er, den diskusjonen hadde vi når vi var 14 i dag går det på bruk av utsyret

Skrevet

Må si meg litt uenig..For størrelsen har litt å si hos meg hvertfall..er forskjell på en lillefinger og en normal penis! Min mann har en på 19 cm ca..Og den er helt perfekt for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...