Gå til innhold

Jeg lister meg tilbake inn hit jeg...=)


Skuddårsmamma=)

Anbefalte innlegg

Det utrolige har skjedd!! Det 3 leger trodde med stor sikkerhet var en MA, og som jeg fikk beskjed om å forberede meg på, viste seg å være feil!! Jeg og sambo fikk hakeslipp og ble helt satt ut, vi hadde jo forberedt oss på å få en 100% bekreftelse på ma. Men hcg-nivået hadde skutt i været og på ul-skjermen kunne vi se noe som hadde vokst siden sist! Helt utrolig!! Legen mente hun kanskje kunne se hjerte banke, men at det var litt tidlig til å kunne si det helt sikkert! Det var ikke til å tro...spiren har lurt oss alle!! Skal på nok en Ul om en uke, for da skulle vi alellefall få se et hjerte banke! Å som jeg gleder meg! Vi er så glade! =)

 

Vil med det samme si takk til alle som støttet meg da jeg trodde jeg sto ovenfor en ma. Det var utrolig godt å kunne snakke med noen om det, og få trøstende klapp på skulderen. Jeg bidro med en del ma-snakk-og til dere som reagerer på at det skrives mye om sa/ma vil jeg bare si at i en slik situasjon her man ekstra stort behov for å få snakket med noen. Det er nok derfor det skrives så mye rundt temaet, og det til tider kan virke som det går galt til alle. Behovet for å stille spørsmål er nok større dersom man er i ferd å miste, enn om alt er ved sin skjønneste orden. Så beklager dersom jeg har fått noen av dere bekymret! Og jeg håper jeg skal bidre med hyggelige innlegg fremover! Og husk jenter: det går stort sett bra-nyt svangerskapet!!

 

Jeg er så glad for å være tilbake..

Klemmer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, så fantastisk! Det er jo bare helt utrolig, da!

 

Hvor langt på vei er du nå da?

 

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Skal være ca 6+3 i dag! Ja det er helt utrolig, nå har jeg så mye å se frem til!

 

Er du kommet langt på vei? Lykke til med svangerskapet! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så bra! :-)

 

Godt å høre noen solskinnshistorier også! :-)

 

 

klem! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sammen skjedde meg faktisk. 2 leger undersøkte meg med innvendig ultralyd, den ene på sykehuset, og ingen fant noe foster og sa at sjansen for MA var stor. Var til ny ultralyd en liten uke senere, HCG prøven hadde steget og 2 andre leger fant et foster på ca 5/6 uker. Skal tilbake igjen på sykehuset for ny ultralyd 18 juli, frem til da krysser jeg fingrene for at alt går bra der inne og at den lille "babyen" min vokser og utvikler seg normalt. Men jeg våger ikke helt å tro på at dette er helt sant enda da.

 

Godt å høre at dette faktisk har skjedd med flere :)

 

LYKKE TIL videre med den lille spiren i magen din!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy...så bra da! Artig å høre at vi er flere som har hatt en litt merkelig start!

 

Jeg krysser fingre og tær for at vi begge ved neste Ul ser en voksende spire som har det bra! Jeg skal på neste UL 18 juli. Blir spennende. Jeg har også spurt meg flere ganger om jeg virkelig tørr å glede meg nå...alt så jo så mørkt ut. Men merker det er vanskelig å legg en demper frem til neste UL. Kvalmen har meldt seg også, så det tar jeg som et godt tegn!

 

Lykke til vidre med den voksende magen og den kommende Ul! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...