Gå til innhold

hadde min første legetime idag=)


miren85

Anbefalte innlegg

hadde min første legetime idag, imorgen er jeg akkurat 5 uker på vei. Godt å få snakket litt med legen. Er så urolig redd for SA , er så mange som skriver om det her inne. Er det veldig vanlig ? er første gang jeg er gravid.

Skal ha ny legetime om 1 mnd, da får jeg nok vite mer:) Lykke til alle gravide , og alle de som prøver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Det er lett å tro at SA er mye vanligere enn det er når man leser her inne, fordi man gjerne har et behov for å dele det med noen når man opplever det.

Men ca 15-20% av svangerskapene ender i SA, og de farligste ukene er de før uke 9. Etter det blir det tryggere og tryggere, og fra uke 12 er det ganske sjelden at noe galt skjer.

 

Det er litt skummelt å være gravid første gang, for man vet ikke hva som er normalt og hva som ikke er normalt, men det er altså over 80% sjanse for at det går bra med deg og den lille!

 

Lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, godt å vite. Hjelper litt på nervene. Men det er nok det at man henger seg så oppi det siden det er så mye skriverier om det liksom. Men vi får bare satse på at alt går bra:) Nå får vi jo se når tiden nærmer seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...