Gå til innhold

Flere som har hadt d slik? Håper på svar!!


anrø

Anbefalte innlegg

Hei!! er 5+3 uker på vei,håper jeg. Igår fikk jeg lyslys brun utflod og menssmerter.Idag har d nesten ikke vært. bare lysere i farge.men jeg har ikke hadt smerter siden igår.ikke kommer d noe når jeg tisser. er redd jeg mister,for da blir dette min 4 sa og 1 ma. Har hadt d tøft denne uka psykisk. fler som har hadt d slik og d har gått bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er mange kvinner så får sånn lyslys brun utflod i begynnelsen av svangerskapet... det er så å si vanlig...

kommer det blod med klumper oppsøk lege!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt lys rosa og brun utflod hele tiden. Hadde en styrt blødning med masse levret blod på søndag, var på sykehuset på mandag og spiren har det bra:)

 

Er 8+3 i dag og blør fortsatt. ul viste at jeg har ett hematom på livmoren, derfor blør jeg. skal på kontroll på mandag igjen, men tror slt går bra:)

 

Jeg vet om mange som har opplevd dette som det har godt bra med :)

 

Jeg vet ikke om du har det samme, men kanskje det hjelper deg litt:)

 

Håper alt går bra med deg og spiren din.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg er i dag, ifølge legen, 5+5 uker på vei...

 

Siden jeg testet 21/6 så har jeg blødd en del etter dette, sånn alt fra annen til hver tredje dag... Har ikke hatt vondt i magen min, men i dag hadde jeg litt vondt, men har ennå ikke blødd noe...

 

Så det jeg fåreslår du gjør er å dra til legen din, får tatt to blodprøver...Blir antagelig på mandag da, og så tar du en nye en på onsdag...Så får du sjekket om det stiger eller synker...

 

Jeg har gjort dette nå...er kjempe spent om det har steget eller sunket...

 

I de aller fleste tillfeller skal det går bra, du har vært ekstremt uheldig...

 

Håper det går den rette veien for deg nå...

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en liten blødning med lys brun utflod i 3 dager i ca uke 6. Så ga det seg etter det, og jeg har ikke blødd mer. Har vært til ul og sett at alt er bra, og nå er jeg 12+0:)

 

Litt svake menssmerter i magen og ryggen har jeg hatt nesten hele svangerskapet til nå, de kommer og går. Sannsynlig årsak er livmoren som vokser og styrer på der nede:) Det er helt normalt, og ikke farlig.

 

Siden du har mistet før vet du jo hvor vondt man har da. De smertene jeg beskriver nå er myyyye svakere, men siden de ligner litt, så blir jo kroppen vettskremt. Jeg hadde en SA i februar, og forstår at du er litt ekstra bekymret, men jeg håper veldig at det går bra denne gangen! Det har i alle fall gått bra med meg, til tross for den lille blødningen:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tkk for svar jenter. Blir roligere når jeg leser det dere skriver.Jeg har ikke hadt nå mer brunt siden i morrest.Jeg kjenner d kommer utflod,da løper jeg på do,men d er normal farge på d. Leste en plass at d var normalt at livmora kunne blø i begynnelsen,den vokser og d kunne sprekke blodkar der,og da kan d sive ut litt. Men d er så lite at d blir brunt før det rekker å komme ut.Får håpe at det er d. Krysser alt jeg har får at d går bra m oss som sliter m det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...